AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #1 Del Skrevet 27. august 2010 jeg syns den var superfin på, men litt uvant for min stil. også er jeg litt lav- sånn 162, og er usikker på hva jeg kan gjøre for å unngå å "drukne" i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #2 Del Skrevet 27. august 2010 Gå i litt høye hæler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hecubaa Skrevet 27. august 2010 #3 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg syns den var kjempefin! Hvordan er stoffet? Vanskelig å se på bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 27. august 2010 #4 Del Skrevet 27. august 2010 Den fikk jeg og lyst på. Hvordan er den i størrelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #5 Del Skrevet 28. august 2010 det er polyester, litt tykkelse på den så er en fin høstjakke tror den er litt liten i størrelsen, jeg pleier å bruke 36, og har den i det, men det var på hengende håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meelissa Skrevet 28. august 2010 #6 Del Skrevet 28. august 2010 Den så kul ut! Men litt for fin for meg til hverdags. Høye hæler eller støvletter generelt tror jeg nok er lurt til denne typen jakke, og også skinny jeans, strømpis el som sitter tett på kroppen, for å forlenge ekstra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå