Gå til innhold

Noe jeg ikke skjønner i 71 grader nord...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Lederen skal vel velge hvem som skal sendes hjem, er det ikke sånn?

Men hva er da vitsen med at lederen får muligheten til å vinne frikortet for ikke å bli sendt hjem? Jeg mener, lederen velger vel neppe seg selv til å måtte bli sendt hjem?

Jeg lå nesten søvnløs i natt, for det ble så mye klabb og babb på episoden i går: Flemming er leder, Flemming vinner frikortet, men hun som ble sendt hjem forrige uke (Berit?) hadde blokkert Flemming slik at han ikke kunne få frikortet, dermed kan han stå i faresonen for å måtte dra hjem.

Jeg skjønner det ikke. Har frikortet en annen funksjon også? Noen som skjønner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt rett - det er egentlig meningsløst at lederen er med på den frikortkonkurransen. For frikortet har ingen annen funksjon, i hvert fall ikke som jeg har hørt om! (har fulgt med noen ganger nå, så....)

Ellers synes jeg det var dårlig gjort av Allan og Flemming å blokkere Simen på den måten som de gjorde i frikortkonkurransen i går. Skjønner ikke at de synes det er stas å vinne når de "jukser" på den måten..

Skrevet

Lederen kan jo ta frikortet for å hindre at andre får det...noe som var veldig hendig i går :wink:

Hvis Simen hadde tatt det i går, hadde jo Flemming hatt et problem...

Skrevet

Han tar frikortet, for da kan han velge fritt blant de andre deltagerne hvem som skal hjem.. så enkelt er det..

Skrevet
He' date=' he...kom deg i forkjøpet Arwen :wink:[/quote']

søren!! :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...