Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 Lederen skal vel velge hvem som skal sendes hjem, er det ikke sånn? Men hva er da vitsen med at lederen får muligheten til å vinne frikortet for ikke å bli sendt hjem? Jeg mener, lederen velger vel neppe seg selv til å måtte bli sendt hjem? Jeg lå nesten søvnløs i natt, for det ble så mye klabb og babb på episoden i går: Flemming er leder, Flemming vinner frikortet, men hun som ble sendt hjem forrige uke (Berit?) hadde blokkert Flemming slik at han ikke kunne få frikortet, dermed kan han stå i faresonen for å måtte dra hjem. Jeg skjønner det ikke. Har frikortet en annen funksjon også? Noen som skjønner?
Gjest lmari Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Du har helt rett - det er egentlig meningsløst at lederen er med på den frikortkonkurransen. For frikortet har ingen annen funksjon, i hvert fall ikke som jeg har hørt om! (har fulgt med noen ganger nå, så....) Ellers synes jeg det var dårlig gjort av Allan og Flemming å blokkere Simen på den måten som de gjorde i frikortkonkurransen i går. Skjønner ikke at de synes det er stas å vinne når de "jukser" på den måten..
Gjest Alive Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Lederen kan jo ta frikortet for å hindre at andre får det...noe som var veldig hendig i går Hvis Simen hadde tatt det i går, hadde jo Flemming hatt et problem...
Arwen Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 Han tar frikortet, for da kan han velge fritt blant de andre deltagerne hvem som skal hjem.. så enkelt er det..
Arwen Skrevet 3. oktober 2003 #6 Skrevet 3. oktober 2003 He' date=' he...kom deg i forkjøpet Arwen [/quote'] søren!! :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå