Gå til innhold

Får lyst på flere dyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en link på facebook som dere bare må se. Her finner du noen flere videoer av de nydeligste kattungene og valpene. Jeg blir med en gang i godt humør når jeg ser slike videoer, for ikke å snakke om at jeg får utrolig lyst på en! Skulle ønske de kunne se sånn ut hele tiden og ikke vokse seg store. http://petlit.info/category/cute-and-funny-videoes/ De er bare så utrolig skjønn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda, kattunger og valper er søte de.

Men hele sjarmen er jo å se de vokse opp å se hvordan de blir som individer.

Skrevet

Joda, kattunger og valper er søte de.

Men hele sjarmen er jo å se de vokse opp å se hvordan de blir som individer.

Det er for såvidt sant :gjeiper:

Skrevet

De er fryktelig søte når de er små ja, men for et arbeid! Syns det er deilig at de blir større og slutter å bite på alt og alle, tisse overalt og lærer (til en viss grad) hva de skal og ikke skal gjøre. Hærlige skapninger :rødme:

Skrevet

Så søte de var! :rødme:

Skrevet

Søte,emn så mye styr og hadde vært utrolig upraktisk å ha så små dyr kravlene rundt i 15år

Skrevet (endret)

Skjønne ja, men du verden så deilig når de vokser til.. Jeg har nylig hatt en fosterhjemskatt i 3 måneder som fant ut at Aurora var det beste klatrestativet i hus.. Han klatret oppover beina og opp på hodet mitt som den største selvfølgelighet, og der satt han.. Gikk rundt med en katt på hodet altså. :gjeiper:

Så en dag kom han på at han kunne hoppe.. :idesmil:

Jeg sto på badet og pusset tennene, og der hadde han sneket seg opp på toalettet bak ryggen min, og DEISET ned oppå hodet mitt. Responsen han fikk (tannbørste og tannkrem skvatt veggimellom og jeg holdt på å få hjertestans), var tydeligvis storartet, for bragden gjentok seg på de mest uventede tidspunkt. Vasket stuegulvet, katt oppå bokhylla, og DER.. :overrasket: Men for en personlighet den karen hadde! Er nesten så jeg savner sjokkene litt, men 15 år til.. neitakk! ;)

Endret av Aurora M.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...