AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 I debatter her inne, og også ute i virkeligheten, opplever jeg flere typer debattanter, men det er spesielt to typer jeg har lagt merke til den siste tiden. Det er den ene typen som heller bensin på bålet, som hisser opp stemningen, og som går rett på det ekstreme. (Type: "sa/gjorde han/hun virkelig det? Fy søren for en drittsekk/drittkjerring. Kutt han/hun ut, gå videre, og ikke se deg tilbake!") Den andre typen, er de som heller vann på bålet, som prøver å roe ned gemyttene, og som prøver å få den den med et problem til å "ta to skritt tilbake, pust ut, og få oversikten før du gjør noe drastisk". Jeg er stort sett den som heller vann på bålet, men det hender i sjeldne tilfeller jeg blir litt overivrig og skvetter litt bensin på bålet jeg også. Hva gjør du? Heller du vann eller bensin på bålet?
Sugerøret Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 ja takk begge deler. Kommer helt ann på emnet en diskuterer og ikke minst min dagsform
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 Stort sett vann på bålet... hvis det ikke gjelder ting jeg er direkte innblandet i selv (jeg kan godt hisse meg veldig opp da, men er ikke noen intrigemaker eller interessert i andres konflikter)...
Gjest SmallTalk Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Ja takk, begge deler. Kommer helt an på humør og hva slags tråd det er.
The Kitten Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Jeg er luften som ikke nødvendigvis blusser opp, men heller ikke demper.
Eternity Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Det kommer da helt an på hva som diskuteres og hva min mening i den enkelte saken er, finnes vel ingen fasit på det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå