Rumohra Skrevet 27. august 2010 #1 Skrevet 27. august 2010 Klarte å taste noe rart her, så nå er plutselig hele dokumentet mitt fult av små piler og noe som ser ut som opp-ned-noter og små kuler med streker ut. Hvordan får jeg disse bort?
Rosalie Skrevet 27. august 2010 #2 Skrevet 27. august 2010 Merk alt, endre skrifttype tilbake til noe leselig. Vil tro at det er så enkelt.
Rosalie Skrevet 27. august 2010 #3 Skrevet 27. august 2010 (endret) Eller mener du at skriften er der, men du har fått masse ekstra i tillegg? "Vis alt", tenker jeg du da har klart å få frem. Ctrl + 0 ("null") burde få det vekk. Endret 27. august 2010 av Rosalie
Rumohra Skrevet 27. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2010 Ja, teksten er der fortsatt, men er disse tegnene på slutten av hver setning, i tomme tabellruter osv. Prøvde ctrl + 0, men det virket ikke..
Rosalie Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Har du en knapp i verktøylinjen øverst som ser ut som en stor Pi med blekkflekk på under fanen "hjem"? Trykk på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå