ecathari Skrevet 27. august 2010 #1 Del Skrevet 27. august 2010 Hei Søsteren min er veldig moteinteressert. Hun har bursdag snart, og det hadde vært så morsomt å kunne ta henne med på et eller annet moteshow som bursdagsgave. Helst en eller annen gang i høst eller tidlig vinter.. Det kan være i grunn nesten hvor som helst i Europa. Problemet er at jeg ikke kan noen ting om mote og slikt noe, så jeg vet ikke helt hvor jeg skal finne et bra mote-show... Har søkt litt på google, men finner liksom ikke noe.. Noen som har noen tips eller forslag til hva vi kan gjøre? Evt noe annet som er gøy å ta med en mote-interresert tenåring på? Yndlingsdesignerne hennes er Alexander Wang og Stella McCartney (såpass har jeg fått med meg ) På forhånd takk for svar ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEmilia Skrevet 27. august 2010 #2 Del Skrevet 27. august 2010 jeg tror det kan bli veldig vanskelig. De store designerne viser jo for det meste på London, Paris og New York fashionweek. (Stella McCartney bruker å vise i Paris, og AW i New York tror jeg). Men grunnen til at den bursdagsgaven kan bli en umulighet, er at designerne stort sett kunn har viktige personer i moteverdenen på visningene sine, som kjendiser, journalister osv. Det er ikke sånn som på oslo fashionweek, at hvem-som-helst kan slippe inn. Men dere kan jo uansett ta en tur til Paris, London eller Milano, som vel er blant de største motebyene i Europa. Ellers har jeg ikke noen konkrete tips (sånn bortsett fra shopping) desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå