Gjest BabyBlue Skrevet 27. august 2010 #21 Skrevet 27. august 2010 3 -.- Forbaska gener! Husker jeg jogget som en gal veldig ofte for noen år siden, og fikk litt mer sprett i den... på tide med trening, igjen!
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #22 Skrevet 27. august 2010 Ja, den er ganske ok. Er veldig slank ellers, så føler meg heldig som likevel har ganske feminin rumpe, som er større enn hva resten av kroppen kanskje skulle tilsi. Heldigvis er den ganske fast og spretten, noe som nok er en kombinasjon av gener og styrketrening. Jeg har også fått en del komplimenter for rumpa mi, så kanskje jeg skal gi den en 9'er på skalaen?
Gjest KateW Skrevet 28. august 2010 #23 Skrevet 28. august 2010 Okei da! Kjæresten min synes jeg er en 12'er! Korrekt!
Gjest Johsen Skrevet 29. august 2010 #24 Skrevet 29. august 2010 Bryr dere jenter dere om gutter sin rumpe ?? Eller kunne det ikke spilt mindre rolle hvordan rumpen hans ser ut ?? Diskuterer dere noen gang mellom dere veninner om rumpen til en gutt eller skjer dette sjeldent ??
*Numi* Skrevet 29. august 2010 #25 Skrevet 29. august 2010 Bryr dere jenter dere om gutter sin rumpe ?? Eller kunne det ikke spilt mindre rolle hvordan rumpen hans ser ut ?? Diskuterer dere noen gang mellom dere veninner om rumpen til en gutt eller skjer dette sjeldent ?? Bryr og bryr.. Men nå har tilfeldigvis samboeren min ekstremt digg rumpe, og jeg passer på å fortelle han det når han er uten klær.. Ellers diskuterer jeg vel sjelden fine mannerumper med venninner, igrunn.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #26 Skrevet 30. august 2010 Jeg er jente som liker rumpe på menn. For min del er det turnoff med en brei/stor rumpe og flat. Det er ikke fint med en utrent manne rumpe. Enkelte menn burde kanskje gått i seg selv før de letet etter den mest sexye dame rumpa
Gjest Blubberella Skrevet 30. august 2010 #27 Skrevet 30. august 2010 Jeg er jente som liker rumpe på menn. For min del er det turnoff med en brei/stor rumpe og flat. Det er ikke fint med en utrent manne rumpe. Enkelte menn burde kanskje gått i seg selv før de letet etter den mest sexye dame rumpa Hva om flere av damene med sexy rumpe faktisk tenner på menn med slapp rumpe? Kanskje de til og med blir forelsket i mannen til tross for hans utrente rumpe? Folk burde heller gå i seg selv og revurdere tankene sine rundt skjønnhetstyranniet. Det er faktisk lov å ha tenne på pene mennesker selv om man ikke er pen selv. Det er også lov for pene mennesker å tenne på mindre pene. Eller finne noen på samme nivå. Og hva er egentlig attraktivt? Spør du ti personer, får du antakelig ti forskjellige svar. Min mann hadde sikkert ikke bestått dine krav til hvordan mannerumper skal se ut, men jeg elsker rumpa hans og må bare klå på den hele tiden! Den er kjempesexy i mine øyne, og dessuten henger den bakpå en kjempefin kar! Denne tråden var en boost for selvtilliten, så la oss ikke ødelegge den med sure oppstøt om slappe rumper og hvem som tenner på hva.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #28 Skrevet 30. august 2010 Hva om flere av damene med sexy rumpe faktisk tenner på menn med slapp rumpe? Kanskje de til og med blir forelsket i mannen til tross for hans utrente rumpe? Folk burde heller gå i seg selv og revurdere tankene sine rundt skjønnhetstyranniet. Det er faktisk lov å ha tenne på pene mennesker selv om man ikke er pen selv. Det er også lov for pene mennesker å tenne på mindre pene. Eller finne noen på samme nivå. Og hva er egentlig attraktivt? Spør du ti personer, får du antakelig ti forskjellige svar. Min mann hadde sikkert ikke bestått dine krav til hvordan mannerumper skal se ut, men jeg elsker rumpa hans og må bare klå på den hele tiden! Den er kjempesexy i mine øyne, og dessuten henger den bakpå en kjempefin kar! Denne tråden var en boost for selvtilliten, så la oss ikke ødelegge den med sure oppstøt om slappe rumper og hvem som tenner på hva. Ikke mening å lage sur steming. Jeg svarte på spørsmålet om kvinner var opptatt av manne rumpe. Det er jo klart forskjeller der også. Tror gjennomsnittlig så er menn mer opptatt av rumper en damer, men jeg for min egen del er litt kresen der. Det betyr ikke at jeg må ha en perfekt manne rumpe, men må inrømme at alt er ikke like fint naken. Min næværendes kjæreste har stram fotball rumpe, men det er ikke slik jeg fortrekker i utgansoungtet. Jeg liker litt mindre rumper på menn som en tut rumpe hehe. Smaken er som baken. Den er delt i to enkelt å greit. Jeg føler ikke at rumpa min er sexy lenger etter flere svangerskap har den mistet formen. Skulle gjerne hatt samme sprett rumpe så da jeg var 20, hjelper helle ikke å trene blir bare mindre, men men. De fleste liker meg for helheten, utstrålingen og en pent aniskt
Rød Heltinne Skrevet 30. august 2010 #29 Skrevet 30. august 2010 (endret) Jeg klarer ikke bedømme det selv. Men kjæresten mener den er veldig fin, da. Får stole på ham. Endret 19. desember 2010 av Rød Heltinne
Gjest Anjelika Skrevet 30. august 2010 #30 Skrevet 30. august 2010 Aldri hatt noen spesiell interesse for mannerumper, men har noen få venninner som har vært opphengt i det. Nå har jeg en kjæreste med et prakteksemplar, så da har jeg plutselig fått litt mer fascinasjon og kjærlighet for den mannlige bakende. Rumpa mi er selvsagt en 10er, om noen lurte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå