Gå til innhold

Har du digg rumpe ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan ser rumpen din ut ? Fra 1 - 10 hva er rumpen din ?

Når du blir tatt i doggy, er det masse klaskelyder ? (jo mer klass jo mer rass)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tsunade
Skrevet

Rumpa mi er selvfølgelig FANTASTISK - en klar 11'er vil nå jeg si.

Enough cushion for the pushin'! :gjeiper:

Gjest Blubberella
Skrevet

I mine øyne: 2. I kjærestens øyne: ca 8.

Hvis jeg går rundt i ei kosebukse som jeg selv mener gjør rumpa mi feit og viser cellulittene, blir kjæresten helt gal og hiver meg nærmest inn på soverommet fordi han synes jeg får så deilig rumpe i den buksa. Derfor bryr jeg meg ikke lenger om rumpekompleksene mine. Er gubben fornøyd, ser jeg ingen grunn til å være ufornøyd :)

Skrevet

Hvis jeg går rundt i ei kosebukse som jeg selv mener gjør rumpa mi feit og viser cellulittene, blir kjæresten helt gal og hiver meg nærmest inn på soverommet fordi han synes jeg får så deilig rumpe i den buksa. Derfor bryr jeg meg ikke lenger om rumpekompleksene mine. Er gubben fornøyd, ser jeg ingen grunn til å være ufornøyd :)

Åh, en sånn liten historie gjør verden litt bedre, syns jeg. :klemmer:

Jeg hiver meg på med en 2er, jeg også!

Skrevet

Det viktige er jo hva kjæresten synes.

Selv synes jeg rumpa er en av mine bedre kroppsdeler og vil gi den terningkast 9 faktisk. :) Joda, kanskje litt stor, men spretten og fin.

Skrevet

Rumpa mi er rund og god å ta på. Selv om jeg har cellulitter er den ikke så gæærn. En 6-7 vil jeg si.

Skrevet

I følge meg selv 7 (nå som den er litt solbrun), i følge kjæresten 10;)

Gjest Airi Chikako
Skrevet

I følge meg var den så stygg at jeg kviet meg for å gå foran folk i trapper, blandt annet. Jeg gikk ikke i bukser fordi jeg var redd for at rompa mi skulle få for mye fokus. Kjæresten synes den er herlig, og dermed har jeg klart å lære at stor rumpe ikke er ensbetydende med fæl rumpe. Han ville nok si en 10. Og han er helt i hundre når han får overtalt meg til å gå i jeans :)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Da jeg leste hovedinnlegget trodde jeg tråden skulle bli slaktet..

Jeg aner ikke hvor på en skala rumpa mi er, fordi folk har forskjellig smak. Sånn reint personlig er jeg jo fornøyd med rumpa mi, den er fin i form og ikke hengete.

Men det har vært noen som har digga den mer enn andre.

Skrevet

Da mener han vel strengt tatt at du er en 12'er? :nigo:

Skrevet

Min kjære syns rumpen min er fantastisk, jeg syns den kunne vært litt større, men er stort sett fornøyd, så jeg gir den en 9'er :)

Skrevet

Etter å ha vært i en jobb i over et halvt år hvor vi setter oss på huk ca 120 ganger daglig (joda, vi har telt). Så er den faktisk ikke så verst. Stram som fy =p

Skrevet

Er en av mine favoritt-kroppsdeler! Digger den rett og slett og gir den en klar 10'er! Den er kanskje ikke så stor, men jeg er en petit jente, og den har masse sprett ;)

Gjest Blubberella
Skrevet

Da mener han vel strengt tatt at du er en 12'er? :nigo:

Okei da! Kjæresten min synes jeg er en 12'er! :lur::)

Skrevet

Ja! Det er en av tingene jeg er mest fornøyd med på kroppen. Spretten, rund og fin. Den er kanskje ikke i "fineste rumpe i verden"-klassen, men for meg er den helt fin og for kjæresten også. :lur: En god 10'er.

Skrevet

Jeg synes den er 8'er, men i følge kjæresten min så er den en 3'er. Han sier den er litt for stor. :(

Skrevet

Rumpa mi er spretten, rund, og flott, Det jeg er mest fornøyd med! 10 helt klart.

Skrevet

Den ene tingen jeg er stolt over på kroppen min, er rumpa, så den må få 9. Har vært heldig fra naturens side med sprettrumpe, og trener mye styrke. Eneste jeg ikke liker er at den har appelsinhud, men det ser ikke ut til å bry min kjære (takk og pris)

Er jo greit når man har noe på kroppen man faktisk liker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...