AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #1 Del Skrevet 26. august 2010 Når jeg er på sukker, som en "vakker kvinne i sin beste alder" og blir kontaktet av eldre, småtjukke, skallede menn, med utrolig dårlig profiltekst.. så må jeg innrømme at jeg tenker "aldri i livet!". Med dårlig profiltekst mener jeg tre-fire setninger med dårlig språk (rettskriving, punktsetting, gramatikk). Når disse mennene i tilegg skriver mail på en måte som gir følelsen av at han kan bestemme at vi skal ha en relasjon, ja da setter jeg meg på bakbeina med en gang. Dette er kanskje overlegent av meg, men samtidig, så.. Det er jo ikke slik at man nødvendigvis er interessert selv om man har profil på samme nettsted! Samtidig føler jeg meg overlegen og bitchy når jeg avviser disse mennene momentant. Men ærlig talt.. jeg gidder ikke bruke tiden min på å skrive med mennesker jeg overhode ikke har noen interesse av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klatt Skrevet 26. august 2010 #2 Del Skrevet 26. august 2010 Tror det er relativt normalt å dømme etter førsteinntrykk, og det førsteinntrykket man får over nett er gjerne grammatikk, rettskrivning og innhold. Profiler med dårlig grammatikk og lite innhold er trolig ikke de jeg ville sett to ganger på heller. Absolutt ikke noe unormalt ved det, og jeg ville ikke sett på deg som bitchy eller overlegen fordi du bestemmer deg så fort. Det er dog mulig at verdens snilleste mann er bak en av disse tomme, rett og slett dårlige profilene, sånn vet man aldri. Antar det gjelder å bruke øynene og hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #3 Del Skrevet 27. august 2010 Jeg har inntrykk av at kvinner på nett blir bitchy og avvisende lenge før deg TS, med tanke på hvordan mannen ser ut, hva og hvordan han skriver/fører seg. Faktisk har jeg kommet over flere jenter som går direkte til angrep på menn du beskriver, hvor de blir avvist blankt allerede i profilteksten og ofte også latterliggjort med det samme, eller i hvertfall med en kontant oppfordring til å holde seg langt unna. De litt mer normale/gjennomsnittlige gutta (god dag!) får bare rett og slett aldri noe svar på henvendelsene sine, men blir ikke videre dårlig behandlet utover det... Jeg synes ikke at du skal bruke tiden din på å skrive med mennesker du overhode ikke har noen interesse av å bli kjent med. Det ville ikke vært rettferdig ovenfor de du faktisk HAR interesse av, mener jeg. Men det er vel ingen grunn til å være uhøflig av den grunn. (Og innse nå for all del at tilstanden på internettet ikke nødvendigvis gjenspeiler hvordan ting er i virkeligheten. Forsøk å holde beina på jorda med andre ord. Ja, om du ikke blir sjekka opp 5 ganger om dagen utenfor dataskjermen også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 27. august 2010 #4 Del Skrevet 27. august 2010 Når jeg er på sukker, som en "vakker kvinne i sin beste alder" og blir kontaktet av eldre, småtjukke, skallede menn, med utrolig dårlig profiltekst.. så må jeg innrømme at jeg tenker "aldri i livet!". Med dårlig profiltekst mener jeg tre-fire setninger med dårlig språk (rettskriving, punktsetting, gramatikk). Når disse mennene i tilegg skriver mail på en måte som gir følelsen av at han kan bestemme at vi skal ha en relasjon, ja da setter jeg meg på bakbeina med en gang. Dette er kanskje overlegent av meg, men samtidig, så.. Det er jo ikke slik at man nødvendigvis er interessert selv om man har profil på samme nettsted! Samtidig føler jeg meg overlegen og bitchy når jeg avviser disse mennene momentant. Men ærlig talt.. jeg gidder ikke bruke tiden min på å skrive med mennesker jeg overhode ikke har noen interesse av. Næsj. Du er da ikke bitchy. Bare bevisst på hva du vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå