Gjest Tine Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Møtte en herlig gutt på ferie i sommer. Det sa bare klikk, og vi hadde sykt god kjemi.. Da vi kom hjem fortsatte vi å holde kontakten,selv om han bor endel timer unna meg. Problemet er at han er så av og på hele tiden! Den ene dagen er jeg verdens fineste, den neste dagen svarer han kanskje ikke.. Trodde jeg var ferdig med dette fjortissopplegget nå når jeg er 23, men tydeligvis ikke.. Greier ikke drite i ham heller, vi synes begge det er noe spesielt mellom oss.. Han sier han ikke er så glad i å svare på sms, og at jeg sender litt mye.. Jeg vet jeg sender mye, men jeg vil jo snakke med han hele tiden..Hva skal jeg gjøre?
Analeigh* Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Hvor gammel er han? Om han ikke svarer når du sender meldinger og også har sagt rett ut at han synes du sender litt mye så er det vel en ganske grei indikasjon på at han ikke er så veldig interessert mer.
Gjest TS Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Hvor gammel er han? Om han ikke svarer når du sender meldinger og også har sagt rett ut at han synes du sender litt mye så er det vel en ganske grei indikasjon på at han ikke er så veldig interessert mer. han er 27.. Han har sagt det fra begynnelsen ,at han ikke er så glad i sms.. Men hva skal jeg gjøre? overse han, og se om han kommer eller ikke? Er så vanskelig å la være:(
Analeigh* Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Spørs vel hvor du bor og hvor han bor? Om dere møttes på ferie så var det kanskje bare en ferieflørt?
Eternity Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Hva mener han med mye, da ? Sender du masse sms hele tiden, så skjønner jeg at han går lei. Kontakt må man ha når man er i i avstandsforhold, men ikke hele tiden, så jeg synes det kommer litt an på hvor mye du kontakter han. Oppfatter han det som mas, så kan han gå lei. Kanskje dere kan avtale å ringes istedenfor å sende sms, siden han har sagt at han ikke er så glad i det ? Og da trenger man ikke ringe flere ganger pr. dag, men snakke om hva begge synes er passe ?
Gjest TS Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Hva mener han med mye, da ? Sender du masse sms hele tiden, så skjønner jeg at han går lei. Kontakt må man ha når man er i i avstandsforhold, men ikke hele tiden, så jeg synes det kommer litt an på hvor mye du kontakter han. Oppfatter han det som mas, så kan han gå lei. Kanskje dere kan avtale å ringes istedenfor å sende sms, siden han har sagt at han ikke er så glad i det ? Og da trenger man ikke ringe flere ganger pr. dag, men snakke om hva begge synes er passe ? Sender vel en gang til dagen.. så sender jeg med ham til han ikke svarer mer.. greier ikke la være.. Og jeg er dåårlig på å spille kostbar.. Vet ikke om det er typisk mannfolk å ha sms-skrekk jeg.. Eller om det bare er meg han ikke liker
Analeigh* Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Veldig få mannfolk jeg kjenner digger å sende sms. Du kan jo prøve å ringe ham og se om det fungerer bedre?
Inx Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 sms er flott det til enkle beskjeder, men å ha dialog på sms? Nei takk.
Gjest Elyssa Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 Kanskje han synes det er bedre å snakke i tlf? Kan du ikke spørre ham hvordan han vil at dere skal ha kontakt?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. august 2010 #10 Skrevet 27. august 2010 Kanskje du skal snakke litt med denne karen: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=503830&st=0
undrerseg Skrevet 27. august 2010 #11 Skrevet 27. august 2010 Møtte en herlig gutt på ferie i sommer. Det sa bare klikk, og vi hadde sykt god kjemi.. Da vi kom hjem fortsatte vi å holde kontakten,selv om han bor endel timer unna meg. Problemet er at han er så av og på hele tiden! Den ene dagen er jeg verdens fineste, den neste dagen svarer han kanskje ikke.. Trodde jeg var ferdig med dette fjortissopplegget nå når jeg er 23, men tydeligvis ikke.. Greier ikke drite i ham heller, vi synes begge det er noe spesielt mellom oss.. Han sier han ikke er så glad i å svare på sms, og at jeg sender litt mye.. Jeg vet jeg sender mye, men jeg vil jo snakke med han hele tiden..Hva skal jeg gjøre? Hei hei :O) Jeg ville bare fortelle deg at jeg forstår utrolig godt hvordan du har det! Møtte en gutt for snart 1år siden, og helt fra starten av var han utrolig dårlig til å sende sms, eller i det hele tatt å ringe meg. Det ble til at det var mye av og på tendenser med oss også, og i likhet med deg, tenkte jeg at sånn som dette er jeg ferdig med for lenge siden. Tenkte at greit, vist det skulle være på denne måten så fikk no vi bare se hvor langt vi kom. Det var utrolig vanskelig å gi tilbake med samme mynt, fordi jeg ærlig talt ikke forstod, vist han likte meg så godt som han sa, hvorfor ikke ha mer kontakt.. Dagene gikk, og jeg hørte ingenting fra han. Tenkte med meg selv at da ble det ikke noe mer mellom oss, og han ikke likte meg lenger. Plutselig tikket det inn med meldinger der han lurte på hvordan jeg hadde det,at han ikke hadde hørt så mye fra meg,at han savnet meg osv. I hans øyner var det ingenting galt, og vi var forsatt på "gang" Jeg sluttet å tenke så mye på det med kontakten, og tok en dag av gangen. Visste at hvis jeg bare gav han tid, og ikke gav så mye lyd fra meg kom jeg til å høre fra han. Nå har vi vært sammen i over et halvt år, og alt går fantastisk bra. Han er forsatt helt håpløs når det gjelder sms og tlf-samtaler, men uansett er han verdens beste:rødme: Så prøv så godt du kan og spill litt kostbar, og la han komme til deg. (Vet det er vanskelig, men mest sannsynlig vil det fungere) og før du vet ordet av det, har du gjerne han i armene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå