Gjest Bella_ Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Vurderer å bytte ut min ganske gamle rettetang til noe nytt.Har ganske krøllete hår.Noen tips?Skriv gjerne hvor den er kjøpt og hv aprisen er.
Mari90 Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 ghd! den er genial^^ kjøpte min her: http://www.feelunique.com/p/GHD-New-IV-Styler
Sulosi Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jeg har vert litt rundt og kikket. Liker veldig godt de små fra ghd men siden vi er to om å bruke rettetang (og jenta har TYKT langt hår) er den uaktuell. Nå har jeg sett en rettetang for farget hår, skal liksom få frem og bevare fargen. En annen rettetang er en som kan brukes på både vått og tørt hår, praktisk når man har hastverk etter hårvasken.. Ikke lett å velge i jungelen så jeg skriver vel egentlig dette for å følge tråden videre. Lykke til med valget
Munchlax Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Jeg har vert litt rundt og kikket. Liker veldig godt de små fra ghd men siden vi er to om å bruke rettetang (og jenta har TYKT langt hår) er den uaktuell. Nå har jeg sett en rettetang for farget hår, skal liksom få frem og bevare fargen. En annen rettetang er en som kan brukes på både vått og tørt hår, praktisk når man har hastverk etter hårvasken.. Ikke lett å velge i jungelen så jeg skriver vel egentlig dette for å følge tråden videre. Lykke til med valget Hvis det funker, så høres jo det genialt ut! Husker du hva som er navnet på rettetangen?
Sulosi Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Desverre, men jeg har sett den både på expert og euronixs. Var dyr, men hvis den holder det den lover så tenker jeg det er verdt det.
Sulosi Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Nå fant jeg den. Det er en Braun rettetang. Du finner den på www.expert.no men også her inne på KG http://www.kvinneguiden.no/artikler/test_rettetenger/66191 På KG står det ikke noe om at den er for farget hår men det er den med rødt på og display.
Athea Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 (endret) Jeg kjøpte ei rettetang for noen år siden, husker ikke prisen, men kostet litt da den var av merket "Toni & Guy" (kvalitet). Veldig fornøyd med den, når vi skal på turer ber venninnene mine meg ta med min fordi de er også så fornøyd med den. Kjøpte den på expert husker jeg:) Endret 26. august 2010 av Athea
Gjest Heidila Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 (endret) GHD er den beste av dem alle. DET er ikke bare min personlige mening.Den har vunnet priser hehe verdt å investere i enn å prøve ut mange billige. Endret 27. august 2010 av Heidila
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 GHD har mange forskjellige til ulik bruk. Det er bare å ta seg en kikk. Jeg f.eks har en som er lett til å lage vipper/krøller/fall i håret, mens min venninne har en som ser annerledes ut og som ikke har denne funksjonen men noe annet igjen. GHD er faktisk best, og det er ikke en subjektiv mening jeg har som brukeren over skriver.
Gjest Bella_ Skrevet 27. august 2010 #11 Skrevet 27. august 2010 Den ghd dere snakker om kan man kjøpe den i butikk noen steder?Og vil den rette ut min ganske krøllete og lange hår?
Gjest Bella_ Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 Og ja jeg vil ha noe bra ikke en fra clas olson:)heheh så jeg er forbredt på å bruke rundt 1000 på en ny.
Munchlax Skrevet 27. august 2010 #13 Skrevet 27. august 2010 Nå fant jeg den. Det er en Braun rettetang. Du finner den på www.expert.no men også her inne på KG http://www.kvinneguiden.no/artikler/test_rettetenger/66191 På KG står det ikke noe om at den er for farget hår men det er den med rødt på og display. Tusen takk for at du gadd å lete etter den. Denne rettetangen skal jeg titte litt nærmere på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå