AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Har lyst til å prøve Jane Iredale flytende foundation, men fargene er supervanskelig når man ikke får prøve. Hvor i Norge selges denne? Parfymeri eller salong? Blir overlykkelig for svar.
FruFryd Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Her er en fin side, for å se hvilken farge en skal velge. De sender ikke til Norge (tror jeg) Men en får kjøpt den andre steder på nett, bl.a ebay. Jeg fikk treff på første førsøk, da jeg valgte farge.
Honesty Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 (endret) Jeg hadde aldri klart å velge farge ut fra den guiden. Mitt første forsøk var totalbom; fargen var altfor gul. Så leste jeg masse, og tok en sjanse, og fant en farge som passet meg bra i det pressede. Men i den flytende har jeg en helt annen farge, og jeg ville ikke gjettet ut fra bilder at den ville passe meg, så jeg er glad for at jeg testet IRL før jeg kjøpte. Endret 26. august 2010 av Honesty
Brooke Penelope Skrevet 28. august 2010 #7 Skrevet 28. august 2010 Jeg mener det er noen salonger i oslo som har den. Kommer ikke helt på hvilke i farten, men synes jeg har sett den.
tante fiolett Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Vet ikke hvor i landet du bor - men Look at me i VG-passasjen i Oslo fører i alle fall merket.
Honesty Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 I linken jeg la inn finner man fylkesvis oversikt over forhandlere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå