Opal Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Jeg finner ingen krem som passer meg godt, har prøvd fra PCA Skin, Md formulations, Decleor ol, men de gir enten for lite fukt eller blir som et "oljelag" på huden. Nå har jeg ikke prøvd alle kremene innenfor de merkene, så de kan selvfølgelig være noen som passer. Jeg er i slutten av 30 årene, har endel rynker og linjer og fuktfattig hud. Bor i nord norge, her er det ganske tørr luft. Bruker for tiden en dagkrem fra MD med spf 20, men den gir for lite fukt. Siliconbalm fra PCA f.eks blir for klissete, ReBalance og dagkremen gir for lite fukt. Savner en krem som gir godt med fukt, samtidig som den trekker bra inn og ikke blir som et belegg på huden. Bruker ellers skrubbkrem, peeling og har nettop kjøpt DERMALOGICA Multivitamin Power Recovery Masque. Har dere tips om gode kremer fra skikkelige merker?
Gjest Heidila Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Jeg har fuktfattig og tørr hud og bruker beaute pasifique og den heter oil free moisturizer. bruker et serum under som heter Defy Damage skin repair lotion
Gjest Heidila Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 jeg bruker Vitamin A Anti- wrinkle Creme fra samme merke som nattkrem. og noen kevlder innimellom bruker jeg en fuktmaske og sover med om natta. den heter instant hydrating mask veldig fornøyd med de.huden min har blitt kjempefin
Avalon Skrevet 28. august 2010 #4 Skrevet 28. august 2010 Jeg er veldig fornøyd med Guinot. Nå er jeg 24år, så rynkekrem har jeg ikke begynt med enda. Jeg bruker Hydrazone all skin types fra Guinot. Huden min er iallefall veldig fornøyd med denne. Gir mye og god fukt. Hos meg trekker den veldig fort inn i pannen, tar litt lenger tid på kinnene. Men, den legger seg ikke som et lag uten på eller noe. Jeg synes (foreløpig) at det er litt vansklig å få tak i Guinot. Virker som det bare er hos enkelte hudpleie steder som selger den. Får dem så klart på nettet, men det er et dyrt merke. http://www.lookfantastic.com/beauty/guinot Her kan du lese litt om de forskjellige kremene, rens osv
Opal Skrevet 29. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. august 2010 Takk for tips Ingen som har flere tips? gjerne innenfor merkene Matis, Decleor, MD, Dermalogica eller Exuviance...
AnonymBruker Skrevet 29. august 2010 #6 Skrevet 29. august 2010 Jan marini transformation cream synes jeg er ypperlig. Jeg brukte den spesielt om vinteren, og jeg har fuktfattig hud. Synes den trekker godt inn. JM er for det meste en serie for litt eldre hud.
~Maja~ Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Jeg har veldig fuktfattig hud og bruker Dermalogica Multi-Active Toner + Green People Vita Min Fix 24 hour cream. Dermalogica Skin Smoothing Cream gav ikke nok fuktighet til min hud.
Honesty Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 (endret) Fuktmasken til Green People, VitaMin Mask, er super som nattkrem, og gir masse fukt til huden samtidig som den roer. Endret 30. august 2010 av Honesty
Tamtam Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Stemmer for GP Vita min mask. Og forsåvidt hele GP serien. Har prøvd nattkremen, begge dagkremer og rensekremen og er strålende fornøyd. Bruker også Jason e-vitamin olje av og til om vinteren når huden blir ekstra tørr og utsatt.
Gjest Serena Skrevet 30. august 2010 #11 Skrevet 30. august 2010 Bruker decleor neroli serum om morgen + decleor hydral floral moisturising cream. På kvelden hydral floral mask.
DesertRose Skrevet 30. august 2010 #12 Skrevet 30. august 2010 (endret) Decleor Neroli balsam om natten eller decleor hydra floral mask om natten eller dager den trenger ekstra fukt, Decleor hydra floral emulsion blandet med neroli serum (olje) på morgenen/dagen. Dette er det nesten det samme som Serena skrev. Emulsion er tynnere enn kremen og er mer for fet og fuktfattig hud enn kremen. Men begge kan brukes. Ingen av de har poretettende ingredienser. Endret 30. august 2010 av DesertRose
Frua Skrevet 31. august 2010 #13 Skrevet 31. august 2010 Dermalogica intensive moisture balance synes jeg er super. Skin smoothing cream ga ikke nok fukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå