Maybelline Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Hvordan liker dere best å se bryster i hverdagen? Innpakket? Utringet? Svært utringet? En pen topp med magebelte til? Avslørende/ikke avslørende .. Jeg er SÅ glad i bryster
m74 Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Hvordan liker dere best å se bryster i hverdagen? Innpakket? Utringet? Svært utringet? En pen topp med magebelte til? Avslørende/ikke avslørende .. Jeg er SÅ glad i bryster Da har vi en felles interesse Synlig kløft er fint - om enn litt forstyrrende på jobb
Maybelline Skrevet 27. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 27. august 2010 Da har vi en felles interesse Synlig kløft er fint - om enn litt forstyrrende på jobb Det er jeg helt enig i .. Det er viktig å vise frem sine feminine sider, og kløft er da veldig pent Uten at det blir vulgært, da.
Gjest gutt 33 Skrevet 27. august 2010 #4 Skrevet 27. august 2010 Halloen bryster er deilig, og ja det er flott å se en kvinne er stolt av sine bryster og vil vise dem frem, det viser at kvinnen har selvtillit, men det er noe mer en bare bryster, synes dagens ungdom er for lite opptatt av å se bra ut, hiver på seg hva som helst. det er flott når damene viser frem sine feminine fordeler hehe liker også rumper jeg og for en stund tilbake leget de noe elegant, strame dongri bukser uten baklommer, det er rått å se kvinner i slike bukser, det tenner meg. for det er ikke noen lommer som tar bort oppmerksomheten fra selve rumpa.
Maybelline Skrevet 27. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 27. august 2010 Halloen bryster er deilig, og ja det er flott å se en kvinne er stolt av sine bryster og vil vise dem frem, det viser at kvinnen har selvtillit, men det er noe mer en bare bryster, synes dagens ungdom er for lite opptatt av å se bra ut, hiver på seg hva som helst. det er flott når damene viser frem sine feminine fordeler hehe liker også rumper jeg og for en stund tilbake leget de noe elegant, strame dongri bukser uten baklommer, det er rått å se kvinner i slike bukser, det tenner meg. for det er ikke noen lommer som tar bort oppmerksomheten fra selve rumpa. Det er jeg helt enig i Mener du tights? Jeg går i det du beskriver, men det er da treggings, altså tights som ser ut som dungeribukser, uten lommer. Det kan man få en ganske så sexy rumpe i Og jeg er også enig i at det er viktig å kle seg noe elegant, ikke bare hive på seg hva som helst. Det er kjekt å ta seg godt ut!
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Jeg vis gjerne vise frem mine bryster, men jeg syns det er litt kipt at mine er så små at jeg ikke får kløft Men jeg bruker gjerne en BH som løfter dem litt opp, og så tar jeg på meg en trang glatt genser, gjerne med hals, for da får jeg fram mitt egentlige kjønn Å så passer det med genser med hals å små bryster, da syns brystene mine veldig godt. Jeg vet ikke, men hva syns menn om kvinner som dekker seg til med tynn stram genser hvis man har små bryst(men ikke skjuler dem), å hva med genser med hals for de med lang hals? Har også oppdaget av V-hals passer fint for meg som har små bryster også, men brystene vil se flatere ut da.
Maybelline Skrevet 27. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 27. august 2010 Jeg vis gjerne vise frem mine bryster, men jeg syns det er litt kipt at mine er så små at jeg ikke får kløft Men jeg bruker gjerne en BH som løfter dem litt opp, og så tar jeg på meg en trang glatt genser, gjerne med hals, for da får jeg fram mitt egentlige kjønn Å så passer det med genser med hals å små bryster, da syns brystene mine veldig godt. Jeg vet ikke, men hva syns menn om kvinner som dekker seg til med tynn stram genser hvis man har små bryst(men ikke skjuler dem), å hva med genser med hals for de med lang hals? Har også oppdaget av V-hals passer fint for meg som har små bryster også, men brystene vil se flatere ut da. Jeg synes det høres ut som en god idé å bruke tettsittende gensere/pologensere når man har små bryster Og selvsagt også en hjelpende BH! Jeg pleier å bruke tettsittende pologensere (jeg bruker 85 D i BH), og det har jeg inntrykk av at mange menn synest er pent Da viser jeg jo heller ikke kløft, det er ikke alltid man vil det ..
Gjest brutal_mann Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Tettsittende klær, gjerne noe som viser når det er kaldt Polstrede bh'er er fy fy!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå