Gå til innhold

Mine drømmesko til bryllupet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Linken virker for meg..

Fine sko, men 9 cm er ganske høyt, selv om de er gode å gå med. Mine brudesko var 7.5 cm høye, og jeg syntes det var høyt nok. Jeg kan heller ikke gå med spisse sko, siden jeg har ganske brede føtter, så var fornøyd med disse med rund tupp.

Skoene syntes forsåvidt ikke, fordi de var gjemt under stor kjole med mange lag tyll (tror jeg har sett skotuppen på ett av de mange hundre bildene. Men jeg var fornøyd, selv om jeg var sliten i beina etter en lang dag. Her er bilde: http://www.theweddingparty.co.uk/images/sundae.jpg De koster £54 i England.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DER funka den :)

*sikle*

De var råfine!! Glad jeg har sko, og at jeg ikke kan ha høye hæler (er allerede høy nok...175cm, og kjæresten er 178 :P) Trenger ikke tårne over han på en sånn dag :P

Men skjønner GODT at det er drømmeskoa! Og synes ikke de var så spisse jeg....

Skrevet

lillegrethe: Det så ut som noen komfortable sko :) Synes de hadde en veldig fin høyde på hælen.

høstbryllup: Skoene er ikke spisse nei, derfor de passer så godt til meg. Var noen som diskuterte at de ikke liker spisse sko, og derfor syntes at de på linken var bra siden de er nesten motsatt av spisse.

Heldig du er som slipper å ha hæl :P Jeg må ha litt hæl tenker jeg siden jeg er så lav. Vil ikke være lavest av alle :P

Skrevet

Ubegrensa budsjett hadde vært noe ja hehe :D Er ikke det slike sko fotballfrue hadde på sin dag bare at de var i lys rosa? Veldig fine sko for de som klarer å gå en hel dag med slike :jepp: Herlig å drømme om lekre sko :)

Skrevet

Ubegrensa budsjett hadde vært noe ja hehe :D Er ikke det slike sko fotballfrue hadde på sin dag bare at de var i lys rosa? Veldig fine sko for de som klarer å gå en hel dag med slike :jepp: Herlig å drømme om lekre sko :)

Hehe, jepp;) ..må bare få meg en mer lukrativ jobb enn å jobbe i kommunen innen neste sommer;) Fotballfrua?? :klø:

..er sinnsykt mange lekre sko å fnne ute på nett, men tror ikke jeg tar sjansen på å kjøpe på nett, må nesten prøve de på for å kjenne hvordan de sitter på foten tenker jeg.. *forsøke å lure med meg kjære på skoshopping i utlandet* :tunge1:

Skrevet

Ei jente som har en blogg og heter fotballfrue. Du finner henne på blogg.no.

Jeg tør ikke kjøpe på nett heller. Er altfor kresen på at sko må passe perfekt for at jeg skal kunne bruke dem. Hehe, lure med seg kjæresten på storbyferie burde jo ikke være umulig, spesielt hvis han liker fotball.

Skrevet

Ei jente som har en blogg og heter fotballfrue. Du finner henne på blogg.no.

Jeg tør ikke kjøpe på nett heller. Er altfor kresen på at sko må passe perfekt for at jeg skal kunne bruke dem. Hehe, lure med seg kjæresten på storbyferie burde jo ikke være umulig, spesielt hvis han liker fotball.

Ookei.. god smak i sko hun der fotballfrua da ;)

Er nok så heldig (?) at jeg har en kjæreste som ikke er spesielt fotballinteressert jeg.. Får heller lokke med en romantisk storbyferie, og unnlate å nevne at jeg skal se på sko ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...