Gå til innhold

Mine drømmesko til bryllupet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier skulle jeg ønske jeg hadde disse flotte skoene til brudekjolen min http://www.abelone.no/nettbutikk/tilbehor-brud/sko/1858-handlagd-pumps-sko-med-brodert-organza-buttercup-diane-hassall/

De er dessverre superdyre og har for høy hæl, så de er uaktuelle, men det er jo lov å drømme :) Fant de på finn. no for 1800kr, men jeg kommer ikke til å bruke mer enn 500kr på sko helst.

Noen andre som har funnet sine drømmesko og vil dele bilder?

Videoannonse
Annonse
Gjest SmallTalk
Skrevet

Disse likte jeg! Noe annet enn de kjedelige, lange brudeskoene med spiss tupp og lave heler. :)

Skrevet

Hehe ja, jeg kan ikke ha slike spisse sko med mine 160 cm. Eller, det er vel svært få som skal se skoene, men jeg takler ikke lange, spisse sko uansett. Føler meg som en labbetuss :jepp:

Skrevet

Jeg siklet på disse skoene da jeg giftet meg i fjor, de er virkelig nydelige i 'real life' også. Og gode..

Skrevet

Ånei, har du sett dem på ordentlig? Og de er gode å gå med :sjenert:

Gjest SmallTalk
Skrevet

Hehe ja, jeg kan ikke ha slike spisse sko med mine 160 cm. Eller, det er vel svært få som skal se skoene, men jeg takler ikke lange, spisse sko uansett. Føler meg som en labbetuss :jepp:

Jeg hater dem... Alle mine pensko er i samme snitt som de som er avbildet. Litt høye, tykke heler og runde tupper. Skikkelige "dukkesko". :jepp:

Jeg er 163 og bruker 35-36 i sko. Synes jeg får DIGRE føtter i sko som er lange, spisse og som samtidig har rar hel.

Skrevet

Jeg hater dem... Alle mine pensko er i samme snitt som de som er avbildet. Litt høye, tykke heler og runde tupper. Skikkelige "dukkesko". :jepp:

Jeg er 163 og bruker 35-36 i sko. Synes jeg får DIGRE føtter i sko som er lange, spisse og som samtidig har rar hel.

Kunne ikke vært mer enig. Må ha litt tykkere hæl, samt rund tupp, gjerne litt platå foran også. Føler meg heldig som bruker størrelse 36, for det er ofte mange sko i den størrelsen :D Eneste kjipe er at jeg ikke kan dele sko med mine venninner som har flere hakk større føtter enn meg haha :P

Tar gjerne imot tips om brudesko som har litt tykkere hæl og rund tupp.

Skrevet

Disse likte jeg! Noe annet enn de kjedelige, lange brudeskoene med spiss tupp og lave heler. :)

Kjedelige? Ser ikke helt greia mede "spennende" brudesko når man som regel har lang kjole som gjemmer skoa :P

Gjest SmallTalk
Skrevet

Kjedelige? Ser ikke helt greia mede "spennende" brudesko når man som regel har lang kjole som gjemmer skoa :P

Ikke alle har kjole som gjemmer skoene, og noen har lyst til å kunne bruke brudeskoene mer enn en gang.

Skrevet

Noe annet enn de kjedelige, lange brudeskoene med spiss tupp og lave heler. :)

Ja, hva er det med de schtøgge, spisse brudeskoene??? Ser jo helt teit ut, i mine øyne i hvertfall.

Skrevet

Ånei, har du sett dem på ordentlig? Og de er gode å gå med :sjenert:

Du vil sikkert ikke høre dette, men de er de beste høyhælte sko jeg noensinne har prøvd og de kan farges om etterpå og ser ikke ut som brudesko som har blitt farget hvis du forstår hva jeg mener.

Skrevet

Syntes disse var stygge jeg

Skrevet

Godt det er mine drømmesko og ikke dine da :)

Åhhh, Coriander, jeg som innbilte meg at de måtte være veldig vonde å gå med. Prøvde nemlig et par brudesko på en brudebutikk, og de var ikke noe gode. Klemte skikkelig, så jeg tenkte at disse også var slik hehe :P

Skrevet

Jeg syns de var virkelig nydelige :) litt synd at jeg ikke skal gifte meg sånn sett. Kunne gjerne tilbragt en dag i de skoene der, hihi

Men det går jo sikkert an å finne noe lignende sko litt billigere, en annen plass?

Skrevet

Godt det er mine drømmesko og ikke dine da :)

Åhhh, Coriander, jeg som innbilte meg at de måtte være veldig vonde å gå med. Prøvde nemlig et par brudesko på en brudebutikk, og de var ikke noe gode. Klemte skikkelig, så jeg tenkte at disse også var slik hehe :P

Ja glad for det. :filer:

Skrevet

Nyyydelige sko, men litt over mitt budsjett hvertfall...

Skrevet

Disse var fine. :) Men da helst til en kort brudekjole, syns jeg. En annen sak er at jeg aldri kunne brukt så mye penger på sko, men kan de farges på en pen måte og de er ordentlig gode, er det sikkert ikke det aller mest ufornuftige kjøpet man kan gjøre i brudeøyemed heller.

Skrevet

Bare jeg som ikke får linken til å virke?

Skrevet

Ikke jeg heller...

Skrevet

Jeg får heller ikke noe bilde opp... Men har funnet sko til mitt bryllup :D

Skoa søstra mi gifta seg i :D Får bare håpe de kan renses hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...