Gjest lmari Skrevet 3. oktober 2003 #1 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hva synes dere?? For min del ble det altfor upersonlig, men det var et veldig godt utgangspunkt for at han selv kunne sette sitt preg på det. Og jeg bestemte meg for at vi definitivt skal ha videokanon/prosjektør når vi får større plass!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 3. oktober 2003 #2 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jge tror de traff veldig i forhold til han som skulle bo der, han virket jo storfornøyd. Nikki Butenschøn er dyktig synes jeg, men jeg ville ikke hatt min stue sånn, blir for minimalistisk og maskulint for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 3. oktober 2003 #3 Del Skrevet 3. oktober 2003 Og jeg bestemte meg for at vi definitivt skal ha videokanon/prosjektør når vi får større plass!!! Kan du lære meg også til å ønske meg en slik? Samboern driver og maser. Jeg vil ikke haaaa.. Hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 3. oktober 2003 #4 Del Skrevet 3. oktober 2003 Det var jo ikke så veldig personlig FØR de begynte - da var det bare et sammensurium og svært lite pent. Så nå har han jo et flott utgangspunkt for evnt. å sette litt personlig preg på det hvis han ønsker. Hadde jo vært feil om de folkene skulle gjort det. Virket jo som om han digget løsningen. Jeg synes også den var kul - selv om det kanskej ikke var noe jeg hadde valgt selv. Hvordan funker de greiene forresten - får man alt gratis eller må de betale for 'råvarene' selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 3. oktober 2003 #5 Del Skrevet 3. oktober 2003 Har blitt skikkelig fasinert av det programmet jeg!! SÅÅ mange gode tips og ideer man kan få av å se på da gitt!! synes boligen ble en fin ungkarsbolig jeg! tilpasset behovet til de som skulle bo der. Selv ville jeg ikke hatt det slik, men endel av tingene de gjorde var jo kult! Og det personlige trekket MÅ jo nesten beboeren selv sette, de kan ikke skape et personlig hjem for en de bare har hilst på. Men han så jo rett så fornøyd ut mannen, så det blir sikkert bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 3. oktober 2003 #6 Del Skrevet 3. oktober 2003 Aaargh!!! Fikk ikke sett det :evil: Rakk ikke da jeg leste om dinosauruser for eldstemannen på sengekanten - noen ganger må man bare prioritere beinhardt... Hvorfor kan ikke disse programmene sendes litt senere -for min skyld??? Unnskyld, litt utenfor temaet dette her, men jeg blir bare så sur da jeg elsker slik program Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 3. oktober 2003 #7 Del Skrevet 3. oktober 2003 Aaargh!!! Fikk ikke sett det :evil: det går i reprise på tirsdag, da.. (da skal jeg se det.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 3. oktober 2003 #8 Del Skrevet 3. oktober 2003 På tirsdag?? Takk for tipset! Håper bare ikke det kolliderer med "Forandring fryder i hagen", da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåveis Skrevet 3. oktober 2003 #9 Del Skrevet 3. oktober 2003 På tirsdag?? Takk for tipset! Håper bare ikke det kolliderer med "Forandring fryder i hagen"' date=' da.....[/quote'] nei, det er det som er så bra.. du ser ferdig "lyst bolig" og så rekker du akkurat en tur på do, før "forandring fryder i hagen" begynner.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. oktober 2003 #10 Del Skrevet 3. oktober 2003 Kan du lære meg også til å ønske meg en slik? Samboern driver og maser. Jeg vil ikke haaaa.. Hihi Min også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 3. oktober 2003 #11 Del Skrevet 3. oktober 2003 Høres som vi "lider" av samme lidenskap.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #12 Del Skrevet 3. oktober 2003 hvilken kanal går dette programmet på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 3. oktober 2003 #13 Del Skrevet 3. oktober 2003 TvNorge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 3. oktober 2003 #14 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg vet ikke helt om jeg syntes han virket fornøyd....ble litt usikker. Synes ikke grønnfargen var fin og slettes ikke rødfargen Han selv ønsker jo blått, noe de valgte å blåse en lang masj i :-? Men jeg synes arbeidsfolket var morsomme, skulle nesten tro de derre to var samboerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå