Lizzie83 Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Dere kommer begge hjem fra jobb/skole, spiser middag sammen, hviler litt, og så..... hva gjør dere på ettermiddagene/kveldene sammen?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Sex. Eller vi bare prater, gjør de forskjellige hobbyene våre (hver for oss), går tur sammen, ser en film eller noe slikt.
*Numi* Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Spiller spill (TV-spill), ser favorittseriene våre på TV, drar ut og spiser i snitt en gang i uka, lager mat sammen (vi venter med middagen til begge er hjemme, og har sjelden maten klar rett etter jobb), går turer, spiller badminton i parken, hører på musikk, prater sammen, etc. Vi er et veldig hjemmekjært par som elsker å drive på hjemme i vår egen lille verden.
Gjest Spinell Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Prater, ser TV, drikker kaffe, spiller kort, hører radio, besøker noen, tar en tur i båten, går tur med hunden, støvsuger... Helt vanlige ting, og det koser vi oss med (med unntak av renholdet). Hilsen Spinell, 70 år
Rødtoppen86 Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Drikker ofte en kopp te og ser på serier/film. Deilig å late seg i sofaen sammen. Tre dager i uken er vi på trening, og i helga kan vi finne på å gå/sykle tur sammen. Når jeg gidder, så spiller vi sammen på pcen (MW2). Ellers gjør vi våre egne ting selv om vi begge er hjemme. Godt å kunne være i samme rom uten å måtte gjøre noe sammen. Vi har et felles vennepar som vi ofte spiller brettspill med også
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Vi diskuterer forskjellige ting f.eks fra samfunnet, politikk eller annet, vi liker å snakke med hverandre og er bestevenner. Vi ser serier som vi laster ned fra nettet siden vi begge har interesse for science fiction, så koser vi oss uendelig de kveldene når det har kommet en ny episode i de seriene vi følger med på ( som som regel ikke går på tv i Norge). Da lager vi god mat og spiser foran tven. Ellers går vi endel turer eller sykler. Har også sex, men absolutt ikke hver kveld,men vi er begge fornøyd Vi nerder også foran hver vår pc og forteller hverandre av og til om morsomme ting vi finner på nettet eller lignende.
pusleline Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Ser film, sløver på sofaen, jogger, lager mat, er på fotballkamp, snakker om de temaer som dukker opp, kiler hverandre masse etc....
Gjest blæ Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 Hygge og hyggge....Han driver med sine hobbier. Jeg driver med mitt. Han sitter med sin pc og surfer eller ser film. Jeg gjør noe annet. Like sexy som å glo i veggen dagen lang.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 27. august 2010 #10 Skrevet 27. august 2010 Kommer litt ann på hvilken dag det er i uka. Enkelte dager har vi hver våre aktiviteter rett etter jobb/skole, og deretter lager vi middag sammen. Så pleier vi å gå en tur med hunden (ikke alltid like lang tur da), før vi gjør husarbeid, koser oss i sofaen med tv/film, pusser opp litt ting i huset eller er på kino etc. Vi er begge i starten av 20-årene, men får stadig kommentarer på at vi er så hjemmekjære at mentalt sett er vi nok eldre. (er ikke med på den - de skulle bare sett oss når vi en sjelden gang er på fest, de... hehehe)
-milla j- Skrevet 27. august 2010 #11 Skrevet 27. august 2010 Sover kanskje middag sammen (deilig å markere arbeidsdagens slutt med å ligge tett, tett ) spiser middag som vi har laget sammen, ser tv (sitter i armkroken hans), går turer, leser avisen, gjør mye sammen egentlig når jeg tenker meg om
sjøhest Skrevet 28. august 2010 #12 Skrevet 28. august 2010 Går en tur sammen, lager noe snacks å spise, leser (kanskje ikke så sosialt men), tar en lur, prater, besøk, vasker opp/gjør husarbeid (kan være hyggelig nok når vi gjør det sammen).
Gjest brutal_mann Skrevet 28. august 2010 #13 Skrevet 28. august 2010 I de forhold jeg har hatt har hun sett på tv.
Wonders Skrevet 31. august 2010 #14 Skrevet 31. august 2010 (endret) vi stikker til Ikea, eller alna der er det mange butikker, Expert, jula, rema 1000. Alltids noe vi har på gang som må kjøpes, diskuteres, prøves ut eller vurderes. Vi trener noen ganger. Eller ser film, da holder vi hånden, det er så koselig. Eller ser en tv-serie vi liker som C.S.I.... Eller at han sitter på pc og jeg driver med kort-lagingen min. Endret 31. august 2010 av Wonders
Cilicon Skrevet 31. august 2010 #15 Skrevet 31. august 2010 Ser på tv, prater, har sex, ser film/serier. Har akkurat blitt sammen, så vi har mye å snakke om og har mye sex
muesli Skrevet 31. august 2010 #17 Skrevet 31. august 2010 Me går ein del tur og er så smått begynt å jogge saman. Ser ein del serier me begge liker. Lager mat. Pusser opp hus. Styrer i hagen. Me gjer og ein del ting sammen men kvar for oss, som lesing, strikking og puslespill. og masse lek og tulling =)
Cilicon Skrevet 31. august 2010 #18 Skrevet 31. august 2010 Good for u Cilicon :gjeiper: Takk for det, er superdigg :rødme:
Gjest Mysticgirl Skrevet 31. august 2010 #19 Skrevet 31. august 2010 Vi bruker å gå turer, eller treffe venner, er ofte i skog og mark og fisker eller griller, bare koser oss rundt bålet E r sjeldent vi bare ser tv, da vi begger liker å finne på ting , enten sammen, eller med venner Men vi kan og bare sitte på hver vår pc og sløve :gjeiper: og så har vi myye sex vi og :rødme:
FantasDick Skrevet 31. august 2010 #20 Skrevet 31. august 2010 Kjører tur, trener, sover middag, handler/shopper, tur med hunden, ser tv/serier, ligger i sofaen og prater om alt og ingenting, tur i skog/fjell, sitter med hver vår pc. Vi bruker mye tid på pc'n! Han spiller masse spill og jeg redigerer bilder. Også elsker vi å krype inntil hverandre i sofaen en søndags morgen mens vi klikker oss rundt på reddit, icanhascheezburger, failblog o.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå