AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Typen gikk å la seg i stad og fikk en melding jeg tittet på mobilen og så hvem det var.Det var en jente fra skolen hans(jeg har møtt hun og snakket med hun flere ganger da jeg var med han). Da han stod opp så han på mobilen og jeg spurte hvem det var da løy han og sa det var noen andre.Jeg ble målløs ville ikke krangle så jeg lot det gå. Synest det er rart at han løy siden dette var henne og jenta har type. Når han gikk på do så skjekket jeg mobilen og han hadde sletta meldingen.Var en der fra henne om sånn skole ting gammel melding. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg er langt fra familen min og har flyttet til hans by. Jeg vil ikke være det dumme neket noen er utro mot,det er helt jævlig har opplevd dette før.. Jeg elsker han også men seffølgelig hvis han er utro så forlater jeg han. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget,måtte bare få det ut.. Takk for at du leste.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Hva med å fortelle ham at du så at meldingen var fra hun dama? Og så spørre han om hvorfor han løy? Det er jo mulig han løy for å la være å gjøre deg sjalu, men det er rart å slette beskjeden.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Hva med å fortelle ham at du så at meldingen var fra hun dama? Og så spørre han om hvorfor han løy? Det er jo mulig han løy for å la være å gjøre deg sjalu, men det er rart å slette beskjeden. Takk for svar han sletter alle meldinger etter at han får de uansett hvem de er fra.Jeg tenkte også det kunne være det siden jeg har vært sjalu før.Jeg vil ikke si at jeg så det da blir han sikkert sur fordi jeg snoker.Nei jeg vet ikke.
Gjest Awsome Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Spør han rett ut om hvorfor han løy til deg, eineste måten å få eit svar på.. Om han lyver om noe så "ubetydelig" så kan man jo lure.. Eller er det ein grunn til at han velger å lyve? Er du veldig sjalu? Forlanger å få vite hvem som har sendt melding hver gang ein tikker inn på mobilen hans? Eller å få se meldingene hans? Er ikkje sikkert han er utro bare fordi han løy om hvem som sendte melding.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Jeg var sjalu før ja,men jeg forlanger aldri å se meldingene...
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Jeg tror han prøver å unngå å gjøre deg sjalu! Om han sletter alle andre meldinger (rar vane da) så synes jeg ikke du skal bekymre deg for dette.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 Jeg tror han prøver å unngå å gjøre deg sjalu! Om han sletter alle andre meldinger (rar vane da) så synes jeg ikke du skal bekymre deg for dette. Ja han er rar men gjør det.Jeg håper du har rett det verste er at jeg har ikke noe dårlig magefølelse på dette her..Er bare skuffet over at han løy.
Gjest Henriette Skrevet 26. august 2010 #9 Skrevet 26. august 2010 Typen gikk å la seg i stad og fikk en melding jeg tittet på mobilen og så hvem det var.Det var en jente fra skolen hans(jeg har møtt hun og snakket med hun flere ganger da jeg var med han). Da han stod opp så han på mobilen og jeg spurte hvem det var da løy han og sa det var noen andre.Jeg ble målløs ville ikke krangle så jeg lot det gå. Synest det er rart at han løy siden dette var henne og jenta har type. Når han gikk på do så skjekket jeg mobilen og han hadde sletta meldingen.Var en der fra henne om sånn skole ting gammel melding. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg er langt fra familen min og har flyttet til hans by. Jeg vil ikke være det dumme neket noen er utro mot,det er helt jævlig har opplevd dette før.. Jeg elsker han også men seffølgelig hvis han er utro så forlater jeg han. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget,måtte bare få det ut.. *** Opplevde akkurat det samme.. og det ble bare mer og mer av det. Til slutt ferska jeg han ei anna, og oppdaget da at 99% av alt han hadde fortalt, var rent jug. Pælma han rett ut. Han var overhodet ikke verdt meg..
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #10 Skrevet 26. august 2010 Det er ikke noe annet som tyder på at han er utro enn den meldigen derfor er dette rart.Ts
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #11 Skrevet 26. august 2010 Jeg gjorde dette en gang, altså løy ti typen om en melding som kom inn. Det var ingen annen grunn enn at jeg ikke ville at han skulle bli sjalu. Det var en fyr han ikke har møtt som sendte en ubetydelig melding, men jeg orket bare ikke spørsmål. Så det kan jo være så enkelt som det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå