Gjest Ethereal Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 Etter å ha hatt kort hår i flere år, har jeg nå klart å spare det såpass at jeg trenger en skikkelig kvalitetshårbørste. Planen er å få relativt langt hår, så jeg trenger noe som også kan brukes på langt hår. Håret mitt: mange tynne hårstrå, dvs relativt tykt hår. Filtrer seg lett sammen når det er vått, og jeg er totalt avhengig av balsam. I tillegg blir håret mitt veldig statisk elektrisk, spesielt om vinteren. Noen tips? Hvor får jeg kjøpt de(n)? og til hvilken pris?
jordbær Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg kjøpte en sær børste hos frisøren en gang. Hadde hår til midjen.. og håret var veldig tykt! Kan tenke meg at børstehodet var 10x8cm.. Den skulle også virke antistatisk. Kanskje du kan lete etter en slik børste?
Suzy Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Jeg bruker en kjøpt på Body Shop - kosta rundt en hundrelapp. Denhar trehåndtak og metallpigger - jeg liker den fordi den tar ordentlig og kommer helt ned i håret. Anbefales! Og jeg har relativt langt hår - og har hatt lenger Suz
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 Det beste for håret er vel en børste med naturbust fordi det sliter minst, tror du bør kjøpe den hos frisør. Ellers har jo lookfantastic noen børster, synes et par av dem ser gode ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå