Gå til innhold

Treggings (denim-leggings?) med høyt liv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjært barn har mange navn, heter det.. :)

Jeg er på jakt etter treggings, det er vel det "rette" navnet på denim-leggings?

(Altså leggings i stretch-denim?) Ikke så lett å vite hva alt heter, alltid! :sjenert:

Uansett, jeg har lyst på sånne istedet for tights/leggings fordi de ser behagelige ut, og da kan jeg ha lange gensere/skjorter/tunika over - men jeg vil helst ha med høyt liv - og lurer på om det er noen som vet butikker som har det?

Har sett på sidene til H&M, og der har de helt greie treggings, men klarer ikke se om de er høye i livet eller ikke?!

Rumpa blir ikke særlig snasen i tights, og særlig ikke når de når opp til navlen - men det er det jo INGEN som skal se, da :gjeiper:

Håper på tips, jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Claire.dk har slike som er høye på livet. kjempe deilige på, har de selv :)

Skrevet

Claire.dk har slike som er høye på livet. kjempe deilige på, har de selv :)

Okej, takk for svar, skal sjekke det ut! :)

Er stoffet veldig tynt, slik at ujevnheter/cellulitter vises lett gjennom? Har ikke så mye av det egentlig, men går ikke med en hvit stram bukse i tynt stoff frivillig, for å si det sånn :)

Er str. normale også - eller er de små/store i str. synes du?

(Startet foresten denne tråden 3 ganger, det var ikke meningen, har spurt moderator om å fjerne 2 av dem..)

Skrevet

de er i egentlig ganske vanlig olastoff egentlig, så de skjuler det meste av ujevnheter :) jeg syntes de var litt romslig i str. gikk ned en str. en det jeg vanligvis pleier å ha :)

Skrevet

Jeg kjøpte et par "treggings" på H&M her om dagen, og jeg vil definere de som ganske høye i livet! Du kan jo ta deg en tur å prøve et par :)

Skrevet

KAPPAHL kjøpte jeg to treggingser for snau uke sia. med lommer på rompa, og høye i livet

de hadde lave liv og på noen

det er veldi bra det er lommer på treggingsa da trenger en ikke så desperat ha lange gensere å tunikaer

som man kanjse føler en må med tights

de var ikke så dyre heller på KAPPAHL

Skrevet

Jeg kjøpte et par "treggings" på H&M her om dagen, og jeg vil definere de som ganske høye i livet! Du kan jo ta deg en tur å prøve et par :)

TS her!

Var innom en H&M-butikk for ca 1 uke siden, fant ingen treggings da.

Så på nettbutikken i dag at de fleste variantene av treggings ikke kunne leveres før i oktober, så da regnet jeg med at de ikke var kommet i butikkene heller.. :sjenert:

Men det er kanskje ikke slik det funker? At det er mulig de har varene ute i butikkene selv om man ikke kan bestille dem på nett?

Skrevet

TS her!

Var innom en H&M-butikk for ca 1 uke siden, fant ingen treggings da.

Så på nettbutikken i dag at de fleste variantene av treggings ikke kunne leveres før i oktober, så da regnet jeg med at de ikke var kommet i butikkene heller.. :sjenert:

Men det er kanskje ikke slik det funker? At det er mulig de har varene ute i butikkene selv om man ikke kan bestille dem på nett?

Jeg kjøpte lyseblå treggings til 199,- og syns den satt så fint at jeg angret på at jeg ikke hadde kjøpt en til i samme slengen. Derfor fant jeg den på H&Ms nettside og skulle bestille den der, men leveringstiden var 2 måneder. Så ja, de har treggings i utvalgte butikker selv om leveringstiden på nettet er (altfor) lang :)

Skrevet

Heeelt på siden av saken: HVORFOR heter det treggings??? :klø:

Skrevet

Suzy:

Treggings er navnet på de som kalles : Trousers leggings

derfor korter de det ofte ned til Treggings.

desse er litt tjukkere en leggingsa, ligner mere på olabukse/jeans

de je kjøpte på kappahl har lommer på rompa også. så de er ikke sååå om å gjøre med desse buksene å få på seg lang genser å tunika slik en føler med tights /leggings

Skrevet

Heeelt på siden av saken: HVORFOR heter det treggings??? :klø:

Det har jeg lurt på også, ja.

Suzy:

Ah! Takk! :)

Skrevet

CUBUS har! Nå har de også ta tre betal for to!:) Den er vanlig jeansstoff, vanlig blå farge, med lommer på rompa. Har høøyt liv. Rekker meg til navelen! Bruker bare de buksene nå, finnes i svart, grå og lysere blå å:)

Skrevet

CUBUS har! Nå har de også ta tre betal for to!:) Den er vanlig jeansstoff, vanlig blå farge, med lommer på rompa. Har høøyt liv. Rekker meg til navelen! Bruker bare de buksene nå, finnes i svart, grå og lysere blå å:)

Kjøpte jeg også. Hamstret på Cubus jeg. :-) Fikk 3 cardigan, 3 "treggings" tre bluser og en vanlig genser til under 1000,-. Da er det MORRO å handle klær! :jepp:

Skrevet

Suzy:

derfor korter de det ofte ned til Treggings.

desse er litt tjukkere en leggingsa, ligner mere på olabukse/jeans

TAKK!

Der lærte jeg noe helt nytt i dag også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...