AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Kjært barn har mange navn, heter det.. Jeg er på jakt etter treggings, det er vel det "rette" navnet på denim-leggings? (Altså leggings i stretch-denim?) Ikke så lett å vite hva alt heter, alltid! Uansett, jeg har lyst på sånne istedet for tights/leggings fordi de ser behagelige ut, og da kan jeg ha lange gensere/skjorter/tunika over - men jeg vil helst ha med høyt liv - og lurer på om det er noen som vet butikker som har det? Har sett på sidene til H&M, og der har de helt greie treggings, men klarer ikke se om de er høye i livet eller ikke?! Rumpa blir ikke særlig snasen i tights, og særlig ikke når de når opp til navlen - men det er det jo INGEN som skal se, da :gjeiper: Håper på tips, jeg!
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Claire.dk har slike som er høye på livet. kjempe deilige på, har de selv
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Claire.dk har slike som er høye på livet. kjempe deilige på, har de selv Okej, takk for svar, skal sjekke det ut! Er stoffet veldig tynt, slik at ujevnheter/cellulitter vises lett gjennom? Har ikke så mye av det egentlig, men går ikke med en hvit stram bukse i tynt stoff frivillig, for å si det sånn Er str. normale også - eller er de små/store i str. synes du? (Startet foresten denne tråden 3 ganger, det var ikke meningen, har spurt moderator om å fjerne 2 av dem..)
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 de er i egentlig ganske vanlig olastoff egentlig, så de skjuler det meste av ujevnheter jeg syntes de var litt romslig i str. gikk ned en str. en det jeg vanligvis pleier å ha
Hecubaa Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Jeg kjøpte et par "treggings" på H&M her om dagen, og jeg vil definere de som ganske høye i livet! Du kan jo ta deg en tur å prøve et par
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 KAPPAHL kjøpte jeg to treggingser for snau uke sia. med lommer på rompa, og høye i livet de hadde lave liv og på noen det er veldi bra det er lommer på treggingsa da trenger en ikke så desperat ha lange gensere å tunikaer som man kanjse føler en må med tights de var ikke så dyre heller på KAPPAHL
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Jeg kjøpte et par "treggings" på H&M her om dagen, og jeg vil definere de som ganske høye i livet! Du kan jo ta deg en tur å prøve et par TS her! Var innom en H&M-butikk for ca 1 uke siden, fant ingen treggings da. Så på nettbutikken i dag at de fleste variantene av treggings ikke kunne leveres før i oktober, så da regnet jeg med at de ikke var kommet i butikkene heller.. Men det er kanskje ikke slik det funker? At det er mulig de har varene ute i butikkene selv om man ikke kan bestille dem på nett?
Hecubaa Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 TS her! Var innom en H&M-butikk for ca 1 uke siden, fant ingen treggings da. Så på nettbutikken i dag at de fleste variantene av treggings ikke kunne leveres før i oktober, så da regnet jeg med at de ikke var kommet i butikkene heller.. Men det er kanskje ikke slik det funker? At det er mulig de har varene ute i butikkene selv om man ikke kan bestille dem på nett? Jeg kjøpte lyseblå treggings til 199,- og syns den satt så fint at jeg angret på at jeg ikke hadde kjøpt en til i samme slengen. Derfor fant jeg den på H&Ms nettside og skulle bestille den der, men leveringstiden var 2 måneder. Så ja, de har treggings i utvalgte butikker selv om leveringstiden på nettet er (altfor) lang
Suzy Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 Heeelt på siden av saken: HVORFOR heter det treggings??? :klø:
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #10 Skrevet 27. august 2010 Suzy: Treggings er navnet på de som kalles : Trousers leggings derfor korter de det ofte ned til Treggings. desse er litt tjukkere en leggingsa, ligner mere på olabukse/jeans de je kjøpte på kappahl har lommer på rompa også. så de er ikke sååå om å gjøre med desse buksene å få på seg lang genser å tunika slik en føler med tights /leggings
Gjest Emera Skrevet 27. august 2010 #11 Skrevet 27. august 2010 Heeelt på siden av saken: HVORFOR heter det treggings??? :klø: Det har jeg lurt på også, ja. Suzy: Treggings er navnet på de som kalles : Trousers leggings Ah! Takk!
Ennovy Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 CUBUS har! Nå har de også ta tre betal for to! Den er vanlig jeansstoff, vanlig blå farge, med lommer på rompa. Har høøyt liv. Rekker meg til navelen! Bruker bare de buksene nå, finnes i svart, grå og lysere blå å
ssgxd Skrevet 27. august 2010 #13 Skrevet 27. august 2010 CUBUS har! Nå har de også ta tre betal for to! Den er vanlig jeansstoff, vanlig blå farge, med lommer på rompa. Har høøyt liv. Rekker meg til navelen! Bruker bare de buksene nå, finnes i svart, grå og lysere blå å Kjøpte jeg også. Hamstret på Cubus jeg. :-) Fikk 3 cardigan, 3 "treggings" tre bluser og en vanlig genser til under 1000,-. Da er det MORRO å handle klær!
Suzy Skrevet 29. august 2010 #14 Skrevet 29. august 2010 Suzy: Treggings er navnet på de som kalles : Trousers leggings derfor korter de det ofte ned til Treggings. desse er litt tjukkere en leggingsa, ligner mere på olabukse/jeans TAKK! Der lærte jeg noe helt nytt i dag også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå