Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør når en vil at noen skal gå.

Eksempel jeg satt på pcen på jobb i lunsjpausen. Stort kontorlandskap.

Hun hva leser du på da?

Hvorfor det da?

Greit nok det men når en bare svarer kort og vedkommende langer ut om kjedlige ting. Og i tillegg kom med kommentarer som Herre Jesus hvor kjedelig du er? Hvorfor sitter du og leser om dette i Lunsjen..?

Jeg hintet ”jeg liker best og koble av i lunsjen og bare sitte for meg selv foran pcen” ”Har ikke du annet og gjøre?” Osv

Hun sier bare nei, og er likeglad.

Dette har vært et gjentagende problem i det siste og det er svært kjedelig for vi har lite til felles hun har veldig spesiell humor og er veldig sær, ikke virker hun videre hyggelig heller bare påtrengende og masete.

Nå var det jo slik at jeg i utgangspunktet satt og snakket med noen jeg kjenner på pc en. Men når det kommer en person og leser alt jeg skriver og sier slikt som ”hva skriver du da?” ”Hvorfor skriver du sånn, jeg ville heller..!” der er det skrivefeil hva hun synes om det osv

Det verste er at hun sier slikt som ”du er så kjedelig dette orker jeg ikke, jeg går og tar meg kaffe istedenfor” Hun går, jeg blir veldig glad klikker meg inn igjen på dem jeg vil snakke med, men så snur hun i døra og kommer tilbake igjen. Dette gjentar seg.

Jeg er i utgangspunktet en veldig sosial og utadvent person men jeg liker ikke henne. Eller hun er jo for så vidt ok men hun kommer på feil tidspunkt og er påtrengende og dermed svært ubehaglig.

Jeg verken forstår hva hun vil eller hvordan jeg skal håndtere henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hintet ”jeg liker best og koble av i lunsjen og bare sitte for meg selv foran pcen” ”Har ikke du annet og gjøre?” Osv

Hun sier bare nei, og er likeglad.

Da svarer du "men det gjør jeg, og nå synes jeg du skal gå"

Hun går, jeg blir veldig glad klikker meg inn igjen på dem jeg vil snakke med, men så snur hun i døra og kommer tilbake igjen. Dette gjentar seg.

"Skulle ikke du gå?"

Jeg verken forstår hva hun vil eller hvordan jeg skal håndtere henne.

Jeg vet bare en måte å takle sånne på, og det er å være frekk mot dem eller ignorere. Dessverre virker det ikke som de tar hintet selv om man drar den langt... Lykke til!

Skrevet

Jeg ser godt hvorfor hun sluker opp energien din. Fortell at du ønsker å være alene nå.

Skrevet

Tror jeg hadde tatt meg en tur i kantina i stedet for. Evt. hatt med meg en laptop og satt meg ut i det fri om det var muligheter for det. Tror ikke denne dama skjønner hint. Ikke direkte beskjeder heller. Hun liker deg tydeligvis veldig godt. Sikker på at hun er ved sine "fulle fem"? (virker litt merkelig) Hvis du forlater plassen din noen dager i lunchen, så kanskje hun finner noen andre å plage, så kan du prøve igjen med surfelunch om en ukes tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...