AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Jeg har endelig fått ræva i gir og skal begi meg ut på trening igjen. Jeg har tidligere trent på mindre studioer, men nå skal jeg begynne på et midt i sentrum av en gedigen by, og kvir meg veldig egentlig. I kveld skal jeg på veiledningstime, og lurer derfor hva jeg kan forvente der? Og ikke minst (verdens dummeste spm?) Skal jeg gå i vanlige klær eller treningsklær? Jeg er ute etter å kun trene på timer, så trenger ikke så mye veiledning i apparater og sånn.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 På min veiledningstime fikk jeg satt opp ett enkeltstyrkeprgram, og gikk så en runde og prøve øvelsene sammen med veilederen. Hvis du bare skal trene timer i sal, vet jeg ikke om du har så mye bruk for veiledningstime.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Okei, da kvir jeg meg enda mer:P Men men, får bare hoppe i det med min dissende mage og være forberedt på å føle meg en smule dum og dvask:P Har iallefall vært å kjøpt ny treningsbukse, den forrige hadde eg svær malingsflekk i ræva
Rødtoppen86 Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Kle på deg tøy du kan bevege deg i Er ikke dumt å få en rask veiledningstime så du vet hva de forskjellige apparatene er til. Man vet jo aldri om du får lyst til å trene på egenhånd. Vil ihvertfall anbefale deg på det sterkeste til å kombinere saltimer sammen med styrketrening på egenhånd.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Takk for tips Jeg endte opp med å prate litt med en av instruktørene, og han var helt enig med opplegget jeg har tenkt fremover. Fikk en omvisning og dro hjem. Lite vits i å ta på trenings-BH`en:P Imorgen var det ikke gule timer på spinning, så jeg har meldt meg på blå time, håper jeg ikke kommer til å stryke med.
LineGourmet Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Imorgen var det ikke gule timer på spinning, så jeg har meldt meg på blå time, håper jeg ikke kommer til å stryke med. Hehe.. lykke til
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Er det på Sats Spektrum du skal begynne? Den største forskjellen på en gul og en blå sykkeltime er at oppvarmingen en lengre på de blå og de to øktene er litt lengre på de blå. Du bestemmer jo selv hvor mye motstand du har på sykkelen, så du dør nok ikke! Jeg trener selv på Spektrum for det er så utrolig praktisk å stikke innom der på vei hjem fra jobben og de har mange timer som begynner i 16-17-tiden. Lykke til med treningen!
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 Nei, det er sats i bergen sentrum. Har trena spinning før, så tror jeg skal overleve tross alt dårlig (elendig...)form. Og så er det sånn movie-greie, og mørk sal, så håper på å få gjemt meg litt bort:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå