*Mocca* Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Ser nå at 3.klassingen min må ha ny sekk, så jeg sjekker litt på nettet og ser etter hvor de har greit utvalg og greie priser nå. Skal såklart ut å prøve uansett, men tenkte på hva som er passe str på sekken i form av liter... bare for å ha en oversikt. Husker nemlig ikke hva den andre sekken er, det var ikke jeg som kjøpte den. Han er 130 og hverken spinkel eller kraftig.
Gjest Emera Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Bergans skolesekker på 25 liter er beregnet til høyde fra 130-150 cm. Etter min erfaring er Bergans sine sekker såpass sterke at de holder lenge, så jeg ville gått for 25 l.
Skylines Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Mellom 25 og 28 liter er nok passende. Beckmann har flere modeller, selges hos bl.a Bagorama. God kvalitet og passform, støtte og polstring.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Jeg går i 8.klasse og har 30 liter fra Beckamn Så du trenger nok ikke så stor sekk. Jeg ville prøvde hvem som satt best på ryggen hans. Akkurat 3.klasse er ikke det året med flest bøker. Fra 5. klasse hadde jeg også 30liter Men den må ikke henge for langt ned, og ikke gnage noe sted. Da blir man fort ekstremt lei av å gå til og fra skolen.
ZINA Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 (endret) Vi gikk for en 28L Troll-sekk Hvor har du kjøpt den og hvor mye har du betalt for den? Jeg ser også etter en ny sekk til min datter som går i 4 klasse. Takker for svar. Endret 27. august 2010 av ZINA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå