Gjest helt knust Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Hei. Jeg har hatt ett forhold med sjefen min i 4-5 mnd. Og nå kom plutselig bomben med at han ikke vil være sammen med meg lenger. Han har sagt mange ganger at han ikke er klar for noe forhold, men han har jo ikke gjort det samme som han har sagt, han har ringt og sms'et meg og vi har treftes masse. Vi har oppført oss som vi har vært sammen, iallefall den siste mnd, da har vi delt mat og brus på jobb (i skjul) og han har vært endel på besøk hos meg og jeg hos ham (har besøkt hverandre i 4-5 mnd og da), vi har også ligget over til hverandre og han har tatt meg med i båten sin! Så plutselig en dag kommer han og sier at vi ikke kan holde på mer, fordi han ikke kan gi meg det jeg trenger. Men at han har fått følelser for meg! Og at jeg er så fin, flott og sexy og så jævlig bra dame. De 2 siste setningene har han ALDRI sagt til meg før, åsså sier han det den dagen han gjør det slutt. Hva f**** var vitsen med det da? Blir jo så mye verre å komme over ham når han sier sånt. Og så ser jeg han omtrent hver eneste dag på jobb, skjønner ikke hvordan jeg skal klare å komme meg videre når jeg må se han så ofte. Har bedt om at vi kan fortsette å ha ett venneforhold for at jeg skal klare å fungere på jobb, og det var greit for ham, for han vil jo ikke miste meg der. Spurte ham om han hadde treft noen andre, for da hadde det blitt lettere å komme over han. Han sa nei. Men igår når jeg snakket med ham så sa han at han har begynnt å treffe andre, tror egentlig han bare sier det for å gjøre meg glad... Men jeg har bestemt meg for å leve i trua på at han har møtt noen andre, da blir det liksom litt lettere å gå videre for meg og. Selv om jeg egentlig vil ha han tilbake da, trodde han var drømmemannen min! Tips, råd?
Gjest ts Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Det er faktisk ikke så enkelt, må jobbe der av grunner jeg ikke ønsker å oppgi her.
Holar Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Det hjelper nok ikke deg nå, men det er en grunn til at sex og forhold på jobben regnes som fy-fy.
Gjest ts Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Nei, det hjalp lite. Gjort er gjort. Fort gjort kan man kanskje si.
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2010 #6 Skrevet 27. august 2010 Hei. Jeg har hatt ett forhold med sjefen min i 4-5 mnd. Og nå kom plutselig bomben med at han ikke vil være sammen med meg lenger. Det du indirekte forteller, er at han har brukt sin stilling til å misbruke deg. Det å benytte sin stilling til å oppnå seksuelle fordeler, er oppsigelsesgrunn, og i mange tilfeller vil dette også være straffbart.
Gjest gjest Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Jeg var jo ikke sammen med ham fordi han er sjefen min, men fordi han er drømmemannen min!
Gjest jomfrua Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Innse at det kommer til å gjøre vondt en periode. Gjør hyggelige ting for deg selv på fritiden. Bruk fritiden på noe som kan oppta hodet dittt: trening, hobby - noe som gjør at du er i noen miljøer og ikke sitter hjemme. På jobben kommer det til å være "kleint" en periode - innse det og stå i det - kom deg videre - det går over om en stund. Og ligg unna kollegaer i fremtiden
Gjest ts Skrevet 27. august 2010 #9 Skrevet 27. august 2010 Huff, ja du har nok rett, selv om jeg gjør alt for å få han tilbake! Føler meg så dum! Trodde det skulle bli oss to for alltid jeg
Gjest jomfrua Skrevet 27. august 2010 #10 Skrevet 27. august 2010 Huff, ja du har nok rett, selv om jeg gjør alt for å få han tilbake! Føler meg så dum! Trodde det skulle bli oss to for alltid jeg Alle kan ta feil. Det blir ikke dere to. Finn på noe annet og bry hodet med.
Gjest ts Skrevet 27. august 2010 #11 Skrevet 27. august 2010 Men han sa jo at han har fått følelser for meg, bare ikke nok til å gi meg det jeg vil ha. Kan jo hende han får mer etter hvert? Han ser fortsatt på meg på den måten han gjorde tidligere da, sånn lengtende jeg har lyst på deg blikk... Huff!
Gjest jomfrua Skrevet 27. august 2010 #12 Skrevet 27. august 2010 Han sa at han ikke ville være sammen med deg mer. DET må du forholde deg til. Det er fakta og virkeligheten. Han har nok prøvd å "pakke det inn" på en pen måte med å si at han har følelser for deg. Men har nok ikke de rette følelsene for deg. At han bryr seg er en gest hvor han prøver å ikke såre deg. Men han vil ikke være sammen med deg. Blikk osv........come on. Det er din vurdering og den er ikke helt realistisk nå - for du ser nok hva du vil se. Det er over - gå videre - han prøver å gjøre det beste ut av situasjonen bare. Men han vil ikke være sammen med deg.
Gjest ts Skrevet 27. august 2010 #13 Skrevet 27. august 2010 Ja da er det hans tap! Han skal f*** meg få se hva han har mistet!
Gjest ts Skrevet 27. august 2010 #14 Skrevet 27. august 2010 Nå surte han meg om jeg kunne kjøpe med mat til han hvis jeg skulle ut å kjøre. Og om jeg kunne legge ut - jeg sa ja. Hvorfor gjorde han det da? Fordi vi skal være venner? Eller kanskje han har ombestemt seg? Blir så forvirra.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. august 2010 #15 Skrevet 27. august 2010 Nå surte han meg om jeg kunne kjøpe med mat til han hvis jeg skulle ut å kjøre. Og om jeg kunne legge ut - jeg sa ja. Hvorfor gjorde han det da? Fordi vi skal være venner? Eller kanskje han har ombestemt seg? Blir så forvirra. Ingen av grunnene. Han ber deg legge ut for mat fordi du skal kjøre - det skal ikke han, men han er sulten. Dessuten kan det være et maktspill fra han: "jeg dumpet deg, men du gjør fortsatt det jeg ber deg om." Når det gjelder den generelle situasjonen (du blei dumpa av sjefen din og du ser ham hver dag) så er mitt råd til deg: Hold ryggen rak og hodet høyt hevet. Oppfør deg proffesjonelt, gjør arbeid han ber deg om, men ikke mer. Ikke ofre ham en tanke. Ikke analyser ting han gjør/sier. Bare glem hele greia og kom deg videre.
Gjest jomfrua Skrevet 27. august 2010 #16 Skrevet 27. august 2010 Nå surte han meg om jeg kunne kjøpe med mat til han hvis jeg skulle ut å kjøre. Og om jeg kunne legge ut - jeg sa ja. Hvorfor gjorde han det da? Fordi vi skal være venner? Eller kanskje han har ombestemt seg? Blir så forvirra. Han spurte deg fordi du er en av de ansatte og skulle ut å kjøre og han trengte mat. Hvordan kan du bli forvirret av det? Ett vanlig spørsmål som ikke indikerer noe annet enn at du kan ta med deg noen ting når du er ute å kjører. Du er en av hans ansatte - ett helt greit og ukomplisert spørsmål. Hvordan tenkte du når du kan få det til at han kanskje har ombestemt seg?
guttemann Skrevet 27. august 2010 #17 Skrevet 27. august 2010 Ja, den var ikke helt logisk. Men det er man vel ofte ikke heller i en slik situasjon. TS: Sannsynligvis er det så "enkelt" som at han ikke er klar for et forhold. Det kan skyldes så mangt, en nylig dårlig erfaring, barn han ikke vil utsette for en ny partner, eller mye annet, både psykisk og fysisk. Det som er ekstra vondt i en slik situasjon, er jo at man fort kan bli gende og "vente" - For det var jo ikke noe galt med deg eller dere, han var bare ikke klar! Kanskje han kan bli det? Kanskje om man gir det litt tid? Og slike spørsmål kan man plage seg selv med i evigheter, til han plutselig er klar - og sammen med noen andre. At han ikke er klar for et forhold nå, betyr ikke at du er kandidaten hans når han etter hvert blir det, dessverre. Og da blir det så uendelig mye verre om du har gått og ventet på ham i mellomtiden. Skal du komme deg best mulig gjennom dette, må du nok bare prøve å komme deg over ham. Om dere jobber sammen, gjør han sikkert tuden små ting som irriterer deg. Å fokusere på hans negative egenskaper (litt i hvert fall) kan kanskje gjøre det lettere enn om du går rundt å tenker på ham som drømmemannen hele tiden.
Gjest ts Skrevet 27. august 2010 #18 Skrevet 27. august 2010 Han spurte deg fordi du er en av de ansatte og skulle ut å kjøre og han trengte mat. Hvordan kan du bli forvirret av det? Ett vanlig spørsmål som ikke indikerer noe annet enn at du kan ta med deg noen ting når du er ute å kjører. Du er en av hans ansatte - ett helt greit og ukomplisert spørsmål. Hvordan tenkte du når du kan få det til at han kanskje har ombestemt seg? Fordi det bare er meg han spør om sånt, ingen av de andre. Har alltid bare vært meg det...
forward Skrevet 27. august 2010 #19 Skrevet 27. august 2010 Fordi det bare er meg han spør om sånt, ingen av de andre. Har alltid bare vært meg det... Du har 2 valg. Enten glemme hele greie å komme deg videre eller finne ut om han vil virkelig ha deg. Når du er 100% når han trenger deg så vil han ikke gjøre noe som helst for å få deg tilbake( for du er jo der). For mer virker det som om du er usikker på deg selv og at han har merket det. Prøv og ignorere han. Neste gang han spør deg om å gjøre en ærend sier du " du, vet du hva jeg ville så gjerne hjelpe deg med det, men jeg har ne lunsj-date" eller smil og si at du skal gjøre en ærend for en annen kollega(kvinne kollega) Det kan være veldig vannskelig å oppføre sånn når du er forvirret, men prøv. Alle menn er like sjef eller ikke sjef. Jeg sier ikke at han vil komme løpende til deg, men du kan finne ut om han vil virkelig ha deg. De fleste hvet ikke hva de mister før de ha mistet det.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 27. august 2010 #20 Skrevet 27. august 2010 Støtter brukeren over her, men ikke tross sjefen om han spør om du kan gjøre noe arbeidsrelatert. Han er sjef, du er ansatt og dermed har dere roller. Men ikke gidd å løp ærend for ham, som du ikke får betalt for..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå