Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Jeg er såååå forelsket om dagen og har det helt komplett med min partner. Det har blitt sånn at jeg føler meg "hel" i hans nærvær, mens dagene vi ikke ses går med til utallige tanker og savn. Det hører vel med en skikkelig forelskelse, men det er slitsomt! Flere som har det som meg? Aller helst vil jeg jo bare flytte sammen med herligheten her og nå så jeg får være mer sammen med han :rødme:
Gjest bazibaz Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Jeg savner også kjæresten min konstant. Mye av grunnen ligger vel i at det er snart tre måneder siden jeg så han sist.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Uff, det er jo skikkelig trist da. Jeg ser ihvertfall min et par ganger i uka stort sett, men jammen skulle jeg likt mer tid med han.. *drømme*
Lea=) Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Det er nok mange som har det slik Vi kan tilbringe flere dager sammen, og med en gang han går ut døren savner jeg han!
Gjest Airi Chikako Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Sånn har jeg det også Slitsomt i lengden...
Gjest bazibaz Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Uff, det er jo skikkelig trist da. Jeg ser ihvertfall min et par ganger i uka stort sett, men jammen skulle jeg likt mer tid med han.. *drømme* Ja, men når han kommer hjem igjen har vi over en måned sammen. Og til vanlig ses vi hver helg. Utenom de helgene jobben hans krever noe annet. Men uansett stuasjon, så savner jeg han når han ikke er her, jeg liker meg best sammen med han. Når han er her over en lengre periode, kan jeg fortsatt finne på å savne han mens jeg er på jobb eller skole. :happy:
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Sånn har jeg det også. Min jobber borte, dvs. jeg ser han kanskje en helg i mnd. Ikke noe gøy med menn i forsvaret... Uansett, jeg tror det er positivt med litt savn. Får iallefall tenkt over hvor glad jeg er i han
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 Samme her. Har dessverre opplevd å skyve menn unna fordi jeg savner de for mye.... og så blir jeg masete og irritabel.Ikke lett dette. Føler jeg begynner å bli litt slik nå også med min nåværende kjæreste. Jeg vil bare ha en mann som vil se meg ofte..! Føler at jeg snart mister tålmodigheten her, og vil begynne å se meg om etter andre. Men så er det på gang igjen..Er det tegn på at han ikke er så interessert om han ikke vil se en så ofte, eller er de fleste menn slik?
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #9 Skrevet 26. august 2010 Jeg er såååå forelsket om dagen og har det helt komplett med min partner. Det har blitt sånn at jeg føler meg "hel" i hans nærvær, mens dagene vi ikke ses går med til utallige tanker og savn. Det hører vel med en skikkelig forelskelse, men det er slitsomt! Flere som har det som meg? Aller helst vil jeg jo bare flytte sammen med herligheten her og nå så jeg får være mer sammen med han :rødme: ar Har det nøyaktig som deg. Jeg er dårlig på å savne. Vil ha mer av han hele tiden. Og når vi har vært fra hverandre noen dager, så blir jeg dessverre plaget av usikkerhet. Begynner å tvile på følelsene hans. Men han gir meg ingen grunn til det. Jeg går og venter på telefon og SMS... Er redd for å mase.... Kjempeslitsomt!
Gjest bazibaz Skrevet 26. august 2010 #10 Skrevet 26. august 2010 Ikke noe gøy med menn i forsvaret. Den kan jeg skrive under på. Er jo stort sett ikke noe problem til vanlig, men utenlandsoppdrag er litt i overkant vanskelig i lengden, syns jeg. Jeg er ikke så veldig flink på den greia med at han kan få tak i meg, men ikke omvendt.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #11 Skrevet 26. august 2010 Den tvilen kan jeg skrive under på.. skikkelig teit og helt sikkert slitsomt for partneren (selvom jeg skjuler det best mulig). Men akk, man blir jo helt håpløs når man er forelsket jo... ingenting annet betyr noe nesten :gjeiper: Samtidig må jeg si jeg gruer meg litt til den dagen den store forelskelsen legger seg...
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #12 Skrevet 26. august 2010 Blir det slik at det alltid er jentene/kvinnene som må vente da eller?
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #13 Skrevet 26. august 2010 Blir det slik at det alltid er jentene/kvinnene som må vente da eller? jeg føler i hvert fall at jeg venter mye. Er i en siuasjon der vi begge har barn på hver vår kant. Jeg burde være flinkere til å nyte den tiden jeg uten han også. Jeg tror han taklerdet bedre enn meg, faktisk lurer jeg på om han synes det er litt deilig å kunne være endel for seg selv... Kanskje det er en guttegreie? Han sier at savn er en god ting. Jeg synes det er vondt...
Gjest lesbisk kvinne Skrevet 26. august 2010 #14 Skrevet 26. august 2010 Blir det slik at det alltid er jentene/kvinnene som må vente da eller? Ja. Hilsen lesbisk kvinne ;-)
-milla j- Skrevet 26. august 2010 #15 Skrevet 26. august 2010 Uhh... hadde ikke overlevd hvis jeg nå måtte vente på ham i flere måneder :rødme: savner ham med en gang vi er fra hverandre. Er deilig med tid for meg selv hvis jeg får være HELT alene selvsagt, men ville heller hatt ham der for meg selv. Any time. Håper bare jeg fortsetter å ha den følelsen etter at vi har flyttet sammen, selv om det selvsagt ikke blir helt på den samme måten... noen som har opplevd at det fortsetter etter at man blir samboere???
-milla j- Skrevet 26. august 2010 #16 Skrevet 26. august 2010 jeg føler i hvert fall at jeg venter mye. Er i en siuasjon der vi begge har barn på hver vår kant. Jeg burde være flinkere til å nyte den tiden jeg uten han også. Jeg tror han taklerdet bedre enn meg, faktisk lurer jeg på om han synes det er litt deilig å kunne være endel for seg selv... Kanskje det er en guttegreie? Han sier at savn er en god ting. Jeg synes det er vondt... Savn ER godt på den måten at det blir så uendelig godt å se ham igjen når det har gått en liten stund
undrerseg Skrevet 26. august 2010 #17 Skrevet 26. august 2010 Jeg er såååå forelsket om dagen og har det helt komplett med min partner. Det har blitt sånn at jeg føler meg "hel" i hans nærvær, mens dagene vi ikke ses går med til utallige tanker og savn. Det hører vel med en skikkelig forelskelse, men det er slitsomt! Flere som har det som meg? Aller helst vil jeg jo bare flytte sammen med herligheten her og nå så jeg får være mer sammen med han AKURATT som jeg skulle skrevet det selv! Sykt Går rundt å tenker på at jeg har sååå lyst å flytte sammen med han, desverre er han ikke heeelt klar for det steget enda. :rødme:
Independent_ Skrevet 26. august 2010 #18 Skrevet 26. august 2010 Jeg kan ikke ha det sånn i og med at kjæresten jobber offshore og er borte mange uker i strekk på jobb. Men har det sånn likevel :gjeiper: Savner han til og med før han drar hvis jeg vet at han skal dra.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #19 Skrevet 26. august 2010 Så godt å lese at det er så mange lykkelig forelskede sjeler her inne Livet er bra om dagen! Jeg sitter her nå og bare venter på at klokka skal bli midnatt så jeg kan ringe min kjære..hehe.. snakk om å leve og ånde for kjærligheten <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå