Medinilla Magnifica Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Har akkurat bestillt en del produkter fra dette merket. Imponert over prisen, gir det derfor en sjanse. Andre har som har prøvd det? Hva synes du? Skal skrive her hva jeg synes så fort jeg får det i posten Det var forresten testen av blush her på KG som gjorde at jeg fikk høre om merket.
RedFox81 Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 jeg har prøvd. Mye bra! Spesielt prisene, hehe. E.L.F Lip Primer & Plumper - vet ikke om den hjelper på å forstørre leppene, men er ihvertfall helt kurant leppepomade. E.L.F. Healthy Glow Bronzing Powder "Luminance" - veldig fin highlighter, og for en brøkdel av prisen av f.eks. Bobby Brown shimmer brick. E.L.F. Studio "Warm Bronzer" - fin bronzer, lollipop26 har et bilde her som viser hvordan den ser ut. elf duo eyeshadow cream var det jeg ikke ble fornøyd med, de legger seg i linjer uansett hva jeg prøver på. Bruker primer, og pudre over de, men det hjelper ikke. Synd, fordi de ellers er veldig fine og godt pigmenterte øyeskygger, som jeg ville bruke som en base-farge..
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jeg liker veldig godt lipglossene i tube. god smak og fin farge
Quirky Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Det som går igjen i omtaler er de lave prisene, men kvaliteten har jeg ikke sett mange skryte av. Er du vant til sminke fra kvalitetsmerker tror jeg neppe du blir fornøyd med e.l.f.
Lykkelitenen Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Har skrevet flere omtalerr av noen av produktene på bloggen, generelt god pris, men ikke alltid like god kvalitet og holdbarhet. Men man finner uten tvil perler hos ELF også, man må bare lete litt
Lmsk Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Jeg har bestilt en del derifra. Er veldig fornøyd med det, koster også veldig lite. Men det tar lang tid før det kommer i posten.
Gjest Heidie Skrevet 27. august 2010 #7 Skrevet 27. august 2010 Jeg er heller ikke strålende fornøyd med sminke fra e.l.f. De har mye dårlig. Noen av blushene og sånn er greie da
Gjest Elyssa Skrevet 27. august 2010 #8 Skrevet 27. august 2010 Jeg har en del produkter som jeg har bestilt derfra. Utseendet ser ganske billig ut, litt Nille liksom, men jeg synes produktene er helt ok. Spesielt når man tenker på prisen. Har spesielt en øyenskygge derfra som jeg synes er veldig fin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå