AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Jeg har aldri renset et plagg i mitt liv, eller gjort noe mer avansert enn å sette på vaskemaskinen... Så nå trenger jeg litt hjelp! Kjolen min er naturlig nok ganske krøllete etter transport, og trengs å rettes ut! Hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Enten kan du henge den på badet mens du dusjer, eller så kan du levere den på rens.
ffjellrev Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Lever den til damping i en kjolebutikk. Jeg har avtale med en butikk her i Bergen at jeg leverer kjolen omtrent en uke på forhånd, så skal de dampe den. Koster noen hundre kroner. Fikk beskjed om å pakke den i en bunadspose.
lilleGrethe Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Den må dampes, ja. Det er flere kjolebutikker som har dampemaskin, så de kan sikkert gjøre det for deg.
Frøken Mitzi Skrevet 27. august 2010 #5 Skrevet 27. august 2010 Ein del vil rette seg ut når du heng den opp også, men du bør få den dampa på kjolebutikk ei vekes tid før bryllaupet, som fleire skriv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå