dulsidala Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Har vært på ulydig å lasta ned 30 days shred videoen. Er det ikke meninga att man skal følge det hver dag, og gå opp et nivå etter ei uke eller no sånnt? Men så sinnsykt stel som man blir, er det da lurt å trene hver dag? tok en ny økt idag, og kjente det godt i låra under økta.. ikke særlig godt, men godt d kjennes att man har vært flink også da.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Jeg er på dag 24 og WOW for et program!! De første 1-2-3-4-5 dagene var jeg så støl at herregud, trodde jeg skulle daue, og aldri komme i mål. Men man måååå bare gi på og fortsette!! Jeg angrer ikke et sekund på at jeg ikke ga opp. Kondisen min er flott, ræva et hakk strammere, lårene fastere, og magefettet henger ikke så slapt lengre. Og baaare masse positivt. I programmet må du bruke vekter, men jeg fant et bra tips for meg jeg kan dele med deg. De første 10 dagene ( det er lett program ) brukte jeg 0,5 flasker med vann. De neste 10 dagene ( det er nivå 2 og litt hardere ) brukte jeg 0,5 flasker med sand i stede. Og nå som jeg er inne i de siste 10 dagene, siste og verste, har jeg vann og sand på flaskene, og de er drittunge. Men slik sørget jeg for at det ikke var for hardt fra start av.
dulsidala Skrevet 26. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. august 2010 Hehe, ja første dagen ble det to vinflasker som vekter, og idag et par tunge lysestaker. spørs om det blir entur på sporten å kjøpe no vekter etterhvert:)
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 tror denne videoen er noe av det mest effektive man kan trene etter, sykt bra:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå