Gjest Utrøstelig Skrevet 26. august 2010 #1 Skrevet 26. august 2010 Jeg innledet et forhold et en på gamle jobben for 2 år siden. Han har et lite barn og en samboer – som han sa det gikk dårlig med og det skulle bli slutt. Han var på vei ut osv. Vet han har vært utro med en annen før meg. Og før det hadde de et åpent forhold. Jeg og han hadde en sånn fantastisk kjemi så jeg bestemte meg for å satse på dette siden jeg aldri har hatt det så fint sammen med noen noen gang i mitt liv. Det var jo utrolig kjipt det med at han hadde dame, men trøstet meg med at det gikk dårlig og at det skulle bli slutt osv. Han ville bare vente til ungen var frisk fra en astma han hadde (den hadde masse problemer på natta osv). Nå har det gått 1 ½ år og han utsetter dette hele tiden. Han møter meg mens han bor der hjemme sammen med henne. Hun vet jo ikke noe og han knuser hjertet mitt hver gang han aldri gjør noe. Jeg er så forelsket i han og vet ikke hva jeg skal gjøre mer. Vi er begge i begynnelsen av 30 årene og burte heller takle dette som voksne mennesker men nå føler jeg meg bare lurt, brukt og at han ikke kommer til å gå fra henne uansett. Og om han gjør det så er det jo store sjanser for at han gjør det samme mot meg som han har gjort mot henne og det hadde vært helt grusomt. Jeg ble gravid også for 4 måneder siden med han. Han ønsket at jeg tok abort, og var sammen med meg 2 dager i den perioden. Noe jeg tvang han til siden jeg var så redd for å være alene. Ellers har jeg vært alene i 3 uker med smerter psykisk og fysisk uten at han har vært tilstedeværende. Vet vel hvilke svar jeg får her nå men jeg ønsker konstruktive svar fordi jeg vet ikke åssen jeg skal komme meg ut. Han gjør alt for at jeg ikke skal avslutte dette med han og jeg føler bare at jeg smelter hver gang jeg ser han. Føler jeg lever i et helvete hver eneste dag. Er dritt lei psykisk. Håper at jeg kan få noen svar fra dere her.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Du må lære deg å være uavhengig av han. Dersom du ikke greier å gjøre det helt slutt akkurat nå, så si til han at du må ha en måneds pause fra han for å tenke gjennom ting. Og da er det totalt pause. Han skal ikke ringe eller komme til deg. Du svarer ikke på noen henvendelser fra han.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Kjære deg, jeg føler med deg og en god klem skal du få! Forstår godt at du er lei deg og føler deg hjelpesløs.. Men, menn som han går aldri i fra konene/kjærestene sine, de lover og de lover. Personlig synes jeg at du fortjener bedre enn dette, du fortjener ikke å ha det slik pga av en mann som får både i pose og i sekk. Når du nå føler deg brukt, tror jeg at det er akkurat det du har blitt og det er så vondt. Du er den andre kvinnen og han er ikke snill som leker med dine følelser og har deg i tillegg til sin samboer.. Menn sier mye for å sjarmere oss damer. Styr unna menn som har kjæreste, samboer eller er gift! Nei, dette klarer du lett, og i tillegg er det barn i bildet, så jeg tror du vet hva som er rett å gjøre Jeg snakker av erfaring og vet at hvis en bare slutter, så èn dag blir livet litt bedre. Og jeg kan love deg at din selvtillit og selvrespekt fyker i været når du innser at du klarer deg fint uten en mann som han Jeg skjønner heller egentlig ikke at du ikke ser at han er noe å satse på.. Du vet han er utro mot sin samboer, så hvorfor er han noe for deg? Du fortjener bedre og jeg skal med hånden på hjertet si at det finnes bedre menn Bare gi deg selv tid til å takle de vonde følelsene, ikke anaylser dem, bare la deg føle det du føler, prøv å finn deg selv oppi alt dette Du bestemmer selv hvor bra du vil ha det Lykke til!
-milla j- Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Han vil ha deg fordi du gjør deg tilgjengelig for ham og er villig til å holde ut som elskerinne i hemmelighet. Tror du virkelig at hvis han skulle gå fra sin kone, at han vil være tro mot deg???
Eternity Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Enda en som har gått i den klassiske fella. De går ikke fra konene sine, de synes bare du er fin å bruke som leketøy fordi du er villig og klar når det passer.
Havbris Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 (endret) Er det du som startet en tråd om dette for noen uker siden? Dette virker kjent. Jeg tror det bare er en løsning på dette - og det er å stålsette deg og få ham ut av livet ditt - gjøre kort prossess og klippe over tråden tvert. Unasett hvilke motiver han har for å holde på deg (sykt barn etc) så skal du ikke satse på ham. Det å si at forholdet hjemme er dårlig, er desverre for mange en måte å legalisere og rettferdiggjøre sin utroskap på. Det kan godt hende det er sant at forholdet er dårlig, men han vet nok sikkert at det er et argument som en elskerinne vil gripe begjærlig til seg. Det behøver ikke nødvendigvis bety at han har tenkt å gå fra samboeren sin, men ahn ønsker litt spenning på si`. Ikke dra ut dette. Send ham en sms og si at det er slutt og at han ikke skal kontakte deg. Deretter sletter du mailadresse og nummer på mobil, eventuelt andre kanaler dere kommuniserer på. Tro meg - det er eneste måten å få til dette på. Det er sikkert vondt, men du har desverre ingen "rettigheter" som elskerinne. Derfor bør du kutte tvert og etterhvert se deg om etter en mann som ikke allerede er opptatt. Bruk venner etc i denne perioden og stålsett deg. På sikt vil du få det mye bedre! Endret 26. august 2010 av Havbris
Gjest TS Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Takk for alle råd og svar. Når man er oppi den situasjonen tanker man alt annet enn klart. Tenker ofte at jeg aldri kommer til å finne den samme kjemien, ha så bra sex eller ha det så gøy med noen igjen. Er dette vanlig å tenke eller har jeg blitt gal? Føler det litt sånn noen ganger, og fryktelig ensom. Det er det værste..ensomheten.. Tror dere det er sånn..om man er utro så "grovt" som han har vært at dette er et mønster?
Eternity Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 Takk for alle råd og svar. Når man er oppi den situasjonen tanker man alt annet enn klart. Tenker ofte at jeg aldri kommer til å finne den samme kjemien, ha så bra sex eller ha det så gøy med noen igjen. Er dette vanlig å tenke eller har jeg blitt gal? Føler det litt sånn noen ganger, og fryktelig ensom. Det er det værste..ensomheten.. Tror dere det er sånn..om man er utro så "grovt" som han har vært at dette er et mønster? Jeg er rimelig sikker på at du ender opp med kun en ting, og det er å bli såret. Han har kona si, familien sin og han later nok som om han bryr seg, men det er sex han får av deg. De kan si så mye pent de bare orker disse mennene, for å få deg til å tro at du er spesiell for dem, det er på den måten de kan beholde deg varm.
Gjest ts Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 hmmm men hva skal jeg gjøre? det føles ut som jeg rives i stykker innvendig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå