Gå til innhold

Plassering av tattovering

Fremhevede innlegg

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har tegnet en tattovering jeg ønsker å ta. Fått den "frisket opp" av en tattovør, og alt er egentlig klart. Unntatt hvor jeg skal ha den. Jeg har et yrke der jeg vet at veldig synlige tattiser ikke er akseptert. Ønsker ikke å ha den på skulder, hals, hender etc. Jeg vil ha den et sted jeg kan se den selv, men andre trenger ikke se den. Har tenkt på underarm, ankel... Hvor ville dere ha plassert den? Tattoveringen er relativt liten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leggen, foten, ankelen nederst på magen (men det er en uting hvis du skal ha (fler) barn. Siden magen strekker seg under en graviditet og gjør tatoveringen stygg). Under BH-en (ribbeina altså) eller skulderbladene.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Leggen, foten, ankelen nederst på magen (men det er en uting hvis du skal ha (fler) barn. Siden magen strekker seg under en graviditet og gjør tatoveringen stygg). Under BH-en (ribbeina altså) eller skulderbladene.

Mage og rygg er nok ikke aktuelt, rygg fordi jeg gjerne vil se den selv. Takk for gode tips ellers :)

Skrevet

Jeg har en liten en på leggen (kanskje 10cm i omkrets) og liker godt å ha den der :) Syntes jo om sommeren, men bortsett fra det må jeg jo vise den frem for at andre skal se den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...