Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lest en plass at man ikke skal teste om morningen, på grunn av at det stoffet som skal påvises ikke produseres før utover dagen. men så leser jeg på clear blue sine nettsider hvor det står at flest kvinner foretrekker å teste om morningen, bl.a fordi man ikke skal ha urinert de siste 4 timene når man tester. så, morningen er et bra tidspunkt å teste på? :-)

hvor mange pinner er det i en slik pakning? må man kjøpe to pakker for å ha nok, hvis man ikke får påvist eggløsning ila de første dagene? jeg har svært uregelmessig mens, 24-35 dager, så kan risikere å måtte teste mange ganger. men det blir jo VELDIG dyrt å kjøpe to pakker :-( er det ikke 300-400 kroner for en pkn?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 7 testpinner i hver pakke, jeg kjøpte dem her. På apotekene i Norge er det fort 3-400 kr for en pakke ja. Jeg testet mellom 17 og 19, synes det var mest praktisk.

Uregelmessige sykluser er kjipt, den syklusen jeg ble gravid endte jeg vel opp med å bruke nesten tre pakker EL-tester fordi EL kom så sent. Men det var verdt det synes jeg da, etter årevis som prøver var jeg rimelig lei av å tolke teststreken på de der strimlene, også var det jo veldig koselig å få EL-smil! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...