Gjest Alf Skrevet 3. oktober 2003 #1 Skrevet 3. oktober 2003 Noen her som vet hvor jeg kan finne en lyd fil som sier "u got mail" "du har mail" eller noe liknende , vil gjerne legge dette inn i outlookexpress som nymail lyd!!
Scorpina Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Gå til www.hotbar.com og laste inn programmet. Er lite og tar liten plass/resursser. Denne bruker jeg på Outlook'en og er såre fornøyd How to do it : gå på forsiden til hotbar - velg deg et "bilde" til bruk i IE browseren (hvis du ikke vil bruke denne til vanlig kan den fjernes helt i browseren) Du må registrere deg med bruker navn. Hotbar er HELT gratis! Så åpner du Outlook'en din - programmet vil nå legge seg som en ekstra verktøy linje med valg som "Backgrounds", "eCards", "Funny", "Animations" etc - - under "Options" kan du velge mellom ørten forskjellige lyder Lykke til
jordbær Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 NEEI! Hotbar er fyfy! Description Marketed as a program to add graphical skins to IE toolbars, it also adds its own toolbar with context-sensitive link/search buttons. Distribution Bundled with older releases of iMesh and other free software; more recently, advertised through junk e-mail purporting to be a Microsoft upgrade to Outlook. What it does Advertising Yes. HotBar's toolbar grows buttons on the left-hand side leading to advertisers' and/or paid search sites dependent on the site you are currently viewing. Privacy violation Yes. HotBar sends the address of every web site you visit to its controlling servers along with a unique ID that would enable your web usage habits to be tracked. Some sites are monitored more closely, with full URLs and/or data entered into forms being sent to HotBar. Security issues Yes. Hotbar can silently download and execute arbitrary code from its controlling server, as an update feature. http://www.doxdesk.com/parasite/HotBar.html
Scorpina Skrevet 3. oktober 2003 #4 Skrevet 3. oktober 2003 Vel vel - - jeg har brukt hotbar i 3-4 år og har ikke, til dags dato, hatt _noen_ problemer med det....kanskje jeg har vært heldig?
jordbær Skrevet 3. oktober 2003 #5 Skrevet 3. oktober 2003 Vel vel - - jeg har brukt hotbar i 3-4 år og har ikke' date=' til dags dato, hatt _noen_ problemer med det....kanskje jeg har vært heldig?[/quote'] HotBar har vært heldig - vil jeg tippe. Det er det som er poenget. Programmet sender ut sensitiv informasjon om dine nettvaner.. UTEN at du merker dette..
Væren Skrevet 3. oktober 2003 #6 Skrevet 3. oktober 2003 HJELP!!! Jeg installerte hotbar før jeg hadde tenkt meg om!!! Nå ligger det masse filer på maskinen min! Og jeg leste ikke resten av denne tråden før det var "for sent"... Hvordan blir jeg kvitt dette programmet??? :o
Felicia Skrevet 3. oktober 2003 #9 Skrevet 3. oktober 2003 http://wso.williams.edu/~eudora/eudora-ale...ert-sounds.html Her finner du mange nye lyder til å bruke til ny-mail-lyd. Det er litt varierende kvalitet på dem, men mange bra. Det har ikke noe å si at det står at det er for å bruke i Eudora, det er vanlige *.Wav-filer. Selv bruker jeg den som heter "YOU have mail (~ 45 Kb) Unknown male voice" - fantastisk stemme
jordbær Skrevet 3. oktober 2003 #10 Skrevet 3. oktober 2003 PUH' date=' takk for hjelpen!!! Jeg ble kvitt det![/quote'] Flott!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå