Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

You weren`t there... distant, far away, I`ts like this every day, they see you in their heads... wonder if you`ll come, it`s like this every day... afraid to close their eyes, and miss you once again..........!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååh, den sangen er så nydelig! color]

Skrevet

Veldig bra... melankolsk.

Særlig det om "afraid to close their eyes and miss you once againg.." Beskriver følelsen av å bare henge der såvidt - ett feiltrinn så savner du slik at det gjør vondt igjen... :cry:

Ble litt sentimental nå gitt... :oops:

Suz :wink:

Gjest Hilde K S
Skrevet

Ja, den er nydelig.

*savner mannen*

Gjest sexysadie
Skrevet

Her er jeg ikke med;Hvilken sang er det?

Skrevet
Her er jeg ikke med;Hvilken sang er det?

Lene Marlin....

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg ble skuffet for å si d sånn.

Synes ikke Lene Marlin Pedersen er så seig en artist.

Skrevet

Sangen treffer i alle fall ett eller annet i meg... Den kunne ikke blitt lansert på ett mer perfekt "taimet" tidspunkt...

-viXen-

Skrevet

Handler om at noen er der, men likevel ikke.

Hun hadde vunnet, hadde oppnådd sine drømmer, ville gjøre de (foreldrene?) stolte - men de var ikke der.

Fikser stort bursdagsselskap, men de var ikke der (foreldrene?).

Hun driver med selvskading, men det gjør ikke vondt - hun har det vondere inni seg? Et rop om oppmerksomhet, men de er der aldri?

Han gråter fordi han har kjærlighetssorg? Hvor mye høyere må han gråte for å få trøsten? De er der ikke.

Siste verset: kan ikke skru tiden tilbake. De lager historier om dere - kan det være ønsketenkninger de dikter opp? Gjør foreldrene snillere enn de er fordi de er deres foreldre, lojalitet?

Slik jeg ser det er sangen om fraværende foreldre. Foreldre med for travelt liv, har ikke tid til sine barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...