Gå til innhold

Hjelp! Har du erfaring eller kunnskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei til dere alle sammen!

Jeg er en 19 år gammel jente som går på Steinerskolen.

Som noen av dere kanskje vet, så har denne skolen en annen form for avsluttende eksamen.

Vi forbereder oss nemlig i ett helt år på denne. (Valgfritt emne!) Og fremfører den i slutten av sisteskoleår. Vi skal innlevere en skriftelig del, og en praktisk del.

Mitt emne er Gabrielle Chanel!

Jeg har skrevet en del biografi om henne, og har i den anledning funnet et superb bok, som er bestilt fra biblioteket fra Uib.

MEN:

Det Jeg håpte å få hjelp til var den praktiske oppgaven.

Jeg hadde sett for meg forskjellige ting:

1) dra til Berlin og besøke Chanel butikken i byen. Be om å få lov til å ikle meg noen av deres antrekk, og fotografere dette. deretter lage en slags portofolie av dette med beskrivelser av klærne. slik som snitt, farger osv.

Pluss stille noen spørsmål til damen som arbeider der.

Men jeg hørte at det var ulovlig å fotografere klærna deres i slik en setting. :sjenert:

DERFOR FALLER DENNE OPPGAVEN UT! :tristbla:

Det neste jeg tenkte på var å be enten en butikk i oslo eller danmark om å få låne noen av chanel klærna og arrangere et slags moteshow på selve eksamensdagen min- og be noen venninner av meg om å være modell. jeg tenker at det nok koster litt penger, og ikke minst at en representant fra butikken er tilstede og frakter dem. passer på osv.

men tror dere dette er overkommelig? :lete:

Jeg er nå tom for ideer! for det kommer heller ikke til å være noen fashion show med chanel før neste år- og da er det for sent for meg å få den med meg! hmmmm

Jeg hadde vært svært takknemlig for al ldne hjelpen jeg kan få! :) Ha en fin dag. :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen andre enn velkjente stylister får låne klær fra chanel i køben el noe annet sted. Sorry. Hva med å høre rundt i studentmiljøet? Google litt å se hva andre studenter har gjort i resten av verden... Kan bli mega bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...