Gjest ts Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Jeg kommer til om ikke lenge å ha sex med en fyr som jeg har drivi litt med. Trenger å virkelig vise meg fra den aller beste siden min i senga Men hva skal jeg gjøre å ikke gjøre ? Tips?
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 Jeg kommer til om ikke lenge å ha sex med en fyr som jeg har drivi litt med. Trenger å virkelig vise meg fra den aller beste siden min i senga Men hva skal jeg gjøre å ikke gjøre ? Tips? Ikke stikk fingeren i rumpehullet hans uten å spørre først!
Daniel84 Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Ikke stikk fingeren i rumpehullet hans uten å spørre først! Hahah. singnerer denne!!!
Beauté Skrevet 26. august 2010 #4 Skrevet 26. august 2010 Hahah. singnerer denne!!! Dette hadde iallefall mine x`er og min nåværende mann blitt skikkelig forbanna over. Så jeg tror at det aller beste er å rett og slett ha god komunikasjon om det. Selv ble jeg overrasket da en eks tok meg i rumpa. Det endte opp med gråt og store smerter. Så vi alle burde ha respekt og snakke om ting.
Djungelvrål Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Ri han motsatt vei, funker som fy :gjeiper:
Gjest ts Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 haha, nei skal holde meg unna DET! Tenkte mer på feks suging eller runking, vil at han skal få en natt han ikke glemmer Stillinger?
Daniel84 Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 haha, nei skal holde meg unna DET! Tenkte mer på feks suging eller runking, vil at han skal få en natt han ikke glemmer Stillinger? folk har vel forskjellig smak! Men suging er alltid nice sug han etter han har pult deg! Det liker iallefall jeg.. og svelging er alltid et ekstra pluss ! ang sex stillinger, så er det kanskje litt vanskelig for meg å svare på hva han liker, men doggy eller at du rir han, er aldri feil!
Medlem Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 Ta litt initiativ og ikke bare vent på at han skal gjøre det. Slipp deg løs og nyt det.
Eternity Skrevet 26. august 2010 #10 Skrevet 26. august 2010 (endret) Ikke bit han, ikke ligg der som en potetsekk, men vær aktiv og vis at du er fornøyd, så er du et stykke på vei. Endret 26. august 2010 av Eternity
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå