AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Hei der :D trenger et pr kjappe svar på noen spørsmål som betyr utrulig mye for meg å få svar på. Har prøvd å lese meg fram på nettet men er jo så masse forskjellig meninger og svar på dette at jeg blir tullete ! Når man lever på så kalt sparebluss (?) så senkes forbrenning, sant`? er den da ødelagt for alltid, eller kan man reparere den, i såfall over hvor lang tid ? Greit nok at forbrenningen er satt ned. Men gjelder det også "basalforbrennigen" og hvor langt ned kan den gå ? Om man har levd på 800 kalorier pr dag i flere måneder ( med litt trening, men ikke masse) spist 2 store måltider pr dag. Når man da begynner å spise 1500 kalorier pr dag ( jevnt fordelt ut over dagen) vil man da fyke opp i vekt?( fett, tenker ikke på vann) Om man da går opp i vekt. Hvor lang tid vil det ta før det "stopper opp" ? Å når det da har stoppet opp, hvordan kan man gå ned igjenn, uten å gjøre den samme feilen igjenn? Lagde en nesten samme tråd i går,ja. Men den ble stengt ? Skjønner ikke helt hvorfor men håper dette får stå i fred, hvertfall til jeg har fått litt mer greie på det med forbrenningen
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 flere like trådr som nå er blitt stengt pgs d står om så lite mat og lite forbrenning, de stenger nok denne også begynn med flere måltider til dagen. også noe trening. les også på greteroede.no gratis meld seg inn- har ikke hatt problemer men perioder kor spist feil å lite å gått opp i vekt pga det. men så når jeg begynte med press i meg frokost innen føste timen på morgenen og mat jevnli utover dagen, da begynte jeg få av litt vekt samt den styrketreninga som e gjør hjemme da så kan nok få til å rette opp kroppen att ja
Furstina Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jag stänger även denna tråden. En sådan låg förbränning kan vara skadlig och då vi inte vet kompetensen på svaren som ges här, och inte vill uppmuntra till extremslanking eller låta forumet vara en trigger för anorexia och spiseförstyrelser så stänger vi trådar likt din och hänvisar till IKS som är bra på att hjälpa till med sådant Vennlig hilsen Furstina (mod)
Anbefalte innlegg