AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Men tørr ikke si det til han. Vi har akuratt blitt samboere og kjent hverandre rett rundt et år.. Han har dog sakt det til meg når han har vært meget full noen ganger, noe jeg betviler på at han husker dagen etterpå. Men det er vel fra fulle folk og barn du hører det? Jeg har lenge vist at jeg elsker han, vi er langt ifra perfekte noen av oss, men har nok litt"jeg skal ihvertfall ikke si det først" holdning. Høres barnslig ut, men vi er to stolte haner begge to. Han har sagt en gang i samtale med en vennine og meg at han ikke helt mener man trenger si man elsker noen, jeg skjønte ikke helt hva han mente med det. Var kanskje et hint om at det ikke er noe som burde sies for tidlig. Jeg vet jeg elsker han men tørr ikke si det i frykt av å ikke få det svaret jeg vil tilbake... synd.... Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget:)
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Tro meg, det er godt når du får det ut! uansett hvilken respons du får, så er det ikke noe galt i å si hva man mener. Og det hadde ikke forundret meg om han sier det tilbake, eller at det får han til å tenke såpass at han sier det tilbake etter hvert. Hos samboeren min glapp det ut av han etter kun tre måneder sammen, i et fantastisk morsomt øyeblikk som han tydeligvis likte
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Tro meg, det er godt når du får det ut! uansett hvilken respons du får, så er det ikke noe galt i å si hva man mener. Og det hadde ikke forundret meg om han sier det tilbake, eller at det får han til å tenke såpass at han sier det tilbake etter hvert. Hos samboeren min glapp det ut av han etter kun tre måneder sammen, i et fantastisk morsomt øyeblikk som han tydeligvis likte Ja, det er deilig når man bare vet at man elsker noen...Jeg går bare rundt og tenker på når det er riktig tidspunkt og si det til han..han har sagt det noen gnager til meg når han er full.. Vet ikke om det teller;)
-milla j- Skrevet 26. august 2010 #5 Skrevet 26. august 2010 Du er vel kanskje bare litt usikker på hvor han står i disse følelsene? Jeg sier ikke til kjæresten min at jeg elsker ham i tide og utide. Hvis jeg har en veldig sterk følelse akkurat der og da sier jeg det kanskje, men det føles jo ikke rett å si det når som helst. Da blir det "brukt opp" på en måte. Men dere har jo kommet så langt at dere har blitt samboere. Hopp i det da vel, si det en gang du ligger i armkroken hans og føler kjærligheten strømme. Om du så er først til å si det; da overrasker du ham kanskje. Og åpner for at han sier det samme når han føler det
jente-23 Skrevet 26. august 2010 #6 Skrevet 26. august 2010 Go for it! Det er en helt fantastisk følelse å kunne si det og høre det når man virkelig mener det.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Jeg synes det er tåpelig at du ikke kan si det til han.
Havbris Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 Hvorfor skal du nøle med å si det hvis du føler så sterkt for å si det? Men si det fordi du ønsker å fortelle ham det - ikke fordi du i samme åndedrag forventer å få et "ekko" tilbake, og blir skuffet hvis det ikke kommer slik du ønsker det. Det finnes mange måter å uttrykke kjærlighet på, - hvorav "de tre ordene" kun er flere av mange muligheter.
Brooke Penelope Skrevet 26. august 2010 #9 Skrevet 26. august 2010 Jeg synes du skal si det. Er så herlig å få sagt det, og enda herligere om du får det tilbake. Om du er redd for reaksjonen hans og hvis du føler det er skummelt å "plumpe" ut med det, kan du jo begynne med å si noe som "det er bare fordi jeg elsker deg" hvis du har gjort noe for han og han takker deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå