Gå til innhold

de stygge damene misunner de pene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle de damene som er mindre pene og/eller stygge misunner de pene damene.

De pene damene får mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og til og med i arbeidslivet og ellers i livet er det alltid en fordel å være pen.

Jeg har selv erfart dette.Jeg er nemlig veldig pen.

Dette er noe alle sier til meg.Jeg får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Mindre pene jenter misunner meg veldig mye.

I fortida har jeg hatt noen mindre pene venninner (litt lubne,uten stil og som aldri fikk oppmerksomhet fra menn) og de kunne bare ikke la være å misunne meg, selv om det var pga meg de også fikk fordeler (de ble kjent med menn via meg osv).Men etterhvert så gadd de ikke mer henge med meg, pga misunnelsen.

På jobben er jeg også den allerpeneste, og jeg merker at alle de andre jentene misunner meg, mens guttene der flørter med meg ;-)

Så, nå har jeg bare like pene venninner og de misunner meg ikke.

Vi har det fint sammen, siden vi er på samme nivå utseendesmessig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle de damene som er mindre pene og/eller stygge misunner de pene damene.

De pene damene får mer oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og til og med i arbeidslivet og ellers i livet er det alltid en fordel å være pen.

Jeg har selv erfart dette.Jeg er nemlig veldig pen.

Dette er noe alle sier til meg.Jeg får mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn.

Mindre pene jenter misunner meg veldig mye.

I fortida har jeg hatt noen mindre pene venninner (litt lubne,uten stil og som aldri fikk oppmerksomhet fra menn) og de kunne bare ikke la være å misunne meg, selv om det var pga meg de også fikk fordeler (de ble kjent med menn via meg osv).Men etterhvert så gadd de ikke mer henge med meg, pga misunnelsen.

På jobben er jeg også den allerpeneste, og jeg merker at alle de andre jentene misunner meg, mens guttene der flørter med meg ;-)

Så, nå har jeg bare like pene venninner og de misunner meg ikke.

Vi har det fint sammen, siden vi er på samme nivå utseendesmessig.

Ja det er bra dere pene på utsiden samler dere ;P Slik at de som har noe annet å prate om enn hvor syyyyyyyyyyykt pene vi er, vet hva man skal styre unna ;P

Skrevet

Ok.

Skrevet

ok, så bra at det ordnet seg

Skrevet

Å dette var en spøk regner jeg med?

Skrevet

Huff, det er faktisk en forbannelse å være pen. Jeg er ikke bare pen, jeg er faktisk skamdeilig. OG jeg har svæææære pupper, noe som skaffer meg mye oppmerksomher og baksnakking. Alle de stygge venninnene mine er kjempesjalu og er kun med meg for å sole seg i glansen. Jeg syns synd på stygge mennesker som må leve i skyggen av folk som er så pene som meg og TS...

:sexy:

:shoppe:

:heiajente:

Nei.... :filer:

Skrevet

Å dette var en spøk regner jeg med?

NEI

Hilsen TS

Skrevet

Om de var misunnelige, hva så? Burde du ikke ha sympati og synes synd på dem, hvis du er så heldig stilt? Istedenfor henger du dem ut på forum, samtidig som du passer på å skryte av utseendet ditt.

Og har du tenkt på at det kanskje finnes noen damer som er intelligente og sympatiske? Det er egenskaper som kan telle mer enn utseende, både ved valg av venner og partner. Ikke tenkt på det, nei? Tenkte det. Det er vel en grunn til at du har et så enormt behov for å skryte av utseendet ditt. :)

Gjest Blubberella
Skrevet

Så smart at du valgte "like pene" venninner. Da slipper du jo å bli misunnelig på dem.

Men hva skjer når dere blir eldre og eldes i forskjellig tempo? Kanskje du blir seende ut som en skrukkete rosin med hengepupper mens venninnene dine eldes med verdighet, og hva gjør du da? Prøver å få tilbake de gamle venninnene siden de plutselig er på ditt nivå? De vil jo neppe ha noe med deg å gjøre etter at du har dumpet dem, så da må du kanskje få silikonpupper, botox og brasiliansk rumpeløft. Da føler du deg litt pen ei stund, men du innser etterhvert at kjøpt skjønnhet ikke er like stor stas som naturlig skjønnhet, og kjenner misunnelsen gnage i sjelen... Nei vent! Du har jo ingen sjel, for den forsvant jo i alt forfengelighetsjaget. Den kjekke mannen du fikk på kroken i dine ungdomsår fordi du var peneste dama på jobben og overalt ellers, er fremdeles like overfladisk opptatt av utseende og bytter deg ut med en yngre og penere modell. Eller kanskje du fortsetter å leke Sex & The City til du blir 50 og henger på bar mens du flørter med mennene der?

Hahaha, ja dette høres jaggu fristende ut! :fnise: Lykke til! :skratte:

Skrevet

Om de var misunnelige, hva så? Burde du ikke ha sympati og synes synd på dem, hvis du er så heldig stilt? Istedenfor henger du dem ut på forum, samtidig som du passer på å skryte av utseendet ditt.

Og har du tenkt på at det kanskje finnes noen damer som er intelligente og sympatiske? Det er egenskaper som kan telle mer enn utseende, både ved valg av venner og partner. Ikke tenkt på det, nei? Tenkte det. Det er vel en grunn til at du har et så enormt behov for å skryte av utseendet ditt. :)

Disse mindre pene venninnene jeg skrev om, var så misunnelige at de nesten hatet meg.

Og alt det bare fordi jeg er pen, noe de ikke er.

Samme på jobben.

Og nei, jeg er hverken usympatisk eller dum, tvert imot.

De vennene jeg har nå og som er på samme nivå når det gjelder utseende,har vært vennene mine i mange år.Hadde jeg hatt en ekkel personlighet, som du antyder , så ville heller ikke pene folk vært venner med meg.

Skrevet

Disse mindre pene venninnene jeg skrev om, var så misunnelige at de nesten hatet meg.

Og alt det bare fordi jeg er pen, noe de ikke er.

Samme på jobben.

Og nei, jeg er hverken usympatisk eller dum, tvert imot.

De vennene jeg har nå og som er på samme nivå når det gjelder utseende,har vært vennene mine i mange år.Hadde jeg hatt en ekkel personlighet, som du antyder , så ville heller ikke pene folk vært venner med meg.

Det var meg,TS , som skrev dette.

Skrevet

Så smart at du valgte "like pene" venninner. Da slipper du jo å bli misunnelig på dem.

Men hva skjer når dere blir eldre og eldes i forskjellig tempo? Kanskje du blir seende ut som en skrukkete rosin med hengepupper mens venninnene dine eldes med verdighet, og hva gjør du da? Prøver å få tilbake de gamle venninnene siden de plutselig er på ditt nivå? De vil jo neppe ha noe med deg å gjøre etter at du har dumpet dem, så da må du kanskje få silikonpupper, botox og brasiliansk rumpeløft. Da føler du deg litt pen ei stund, men du innser etterhvert at kjøpt skjønnhet ikke er like stor stas som naturlig skjønnhet, og kjenner misunnelsen gnage i sjelen... Nei vent! Du har jo ingen sjel, for den forsvant jo i alt forfengelighetsjaget. Den kjekke mannen du fikk på kroken i dine ungdomsår fordi du var peneste dama på jobben og overalt ellers, er fremdeles like overfladisk opptatt av utseende og bytter deg ut med en yngre og penere modell. Eller kanskje du fortsetter å leke Sex & The City til du blir 50 og henger på bar mens du flørter med mennene der?

Hahaha, ja dette høres jaggu fristende ut! :fnise: Lykke til! :skratte:

Du har misforstått helt.

Les innlegget mitt en gang ttl.

Hilsen TS

Gjest Melina*
Skrevet

Man skal være temmelig enspora for å tro at de som er mindre attraktive er smartere enn de som ser bra ut.

Skrevet (endret)

Dere er misunnelige på meg de fleste i tråden her også...........

De stygge er som regel også dummere/mindre smarte enn vakre mennesker. Hvertfall mange jeg kjenner. Veldig glad jeg har funnet venner som er nesten like pene som meg. Har en kjempefin personlighet også.

Hilsen TS

Endret av Het Potet
Skrevet

Vet du hva. Dette er det mest fjortis innlegget jeg har lest på gudene vet hvor lenge siden. Har selv venner som mange ville nok sett på som tykke og kanskje mindre pene. Men jaggu meg har de fått sjans på flotte menn som faktisk ser noe sjarmerende i dem. kanskje de ikke går rundt og ser ned på andre pga vekt, fjes og klesstil. Hjelpe meg. Verden er nå ikke så firkantet.

Og du TS er nok ikke så pen siden du må overbevise oss om at du er det. :ler:

Skrevet

Okei, jeg forstår at det er grunner til at noen tror pen = dum. Som denne tråden for eksempel. Takk for at du opprettholder den myten, ts! Og dersom du har tenkt å gjenta hvor smart du er: De dumme er ikke smart nok til å skjønne at de er dumme.

Er du kanskje misunnelig på de pene du også ?

Hilsen TS

Skrevet

Vet du hva. Dette er det mest fjortis innlegget jeg har lest på gudene vet hvor lenge siden. Har selv venner som mange ville nok sett på som tykke og kanskje mindre pene. Men jaggu meg har de fått sjans på flotte menn som faktisk ser noe sjarmerende i dem. kanskje de ikke går rundt og ser ned på andre pga vekt, fjes og klesstil. Hjelpe meg. Verden er nå ikke så firkantet.

Og du TS er nok ikke så pen siden du må overbevise oss om at du er det. :ler:

Og hvordan vet du det?

Du har ikke sett meg.

Hilsen TS

Skrevet

Huff, det er faktisk en forbannelse å være pen. Jeg er ikke bare pen, jeg er faktisk skamdeilig. OG jeg har svæææære pupper, noe som skaffer meg mye oppmerksomher og baksnakking. Alle de stygge venninnene mine er kjempesjalu og er kun med meg for å sole seg i glansen. Jeg syns synd på stygge mennesker som må leve i skyggen av folk som er så pene som meg og TS...

:sexy:

:shoppe:

:heiajente:

Nei.... :filer:

Jeg synes absolutt ikke at det er en forbannelse å¨være så pen.

Tenk hvor heldige vi er og hvor godt vi har det.

Men ja,er enig i det du sier ellers.

Hilsen TS

Skrevet

Hvorfor bruke tid på så spre hat og overbevise folk når man bare kan late som man er den hatede selv og gjøre dumme ting?

Nå får hønene her bare enda en større grund til å "hate" de pene og sikkert få enda større fordommer mot lettkledde og nakne jenter og sminke.

Hadde det ikke vært for Eve og det der eple, grrrrrrrrr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...