Gina_ Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Jeg har brukt samme type treningsbh en stund nå, og jeg syns å merke at den blir dårligere og dårligere. Er flere år gammel (ja, begynte å trene igjen for noen mnd siden :fnis:), og tror det er på tide med et par nye. Noen som har en bh de er fornøyd med? I hovedsak til jogging og innendørs treningshall Er mest opptatt av at den støtter godt uten å klemme alt for mye.
Mir Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 (endret) Shock Absorber ?? Heter det ikke det? sports BH! De har 4 forskjellige typer (som jeg vet om) avhengig av hva slags aktivitet, lett, moderat og f.eks løping. Jeg har alltid hatt problemer med å finne gode pga størrelse og virkelig føle at det sitter, men da jeg prøvde denne og hoppet rundt i prøverommet hadde jeg endelig funnet den ! Det sitter som støpt og er komfortabelt:D Endret 25. august 2010 av Mir
AnonymBruker Skrevet 26. august 2010 #3 Skrevet 26. august 2010 Jeg har trent i mange år, både styrke og kondis. Ridd hester og mange andre grener! Jeg har skapet fullt av treningsbh'er, men felles for dem er at alle blir litt slappe, strukket og utslitt etter noen måneder/års bruk! H&M har sportsbh'er i sitt eget merke. De koster 170 kroner ca og i motsetning til andre sportsbh'er, så strekker disse seg sammen i vask igjen og mister aldri elastikken eller formen. Jeg synes de er supre og anbefaler en slik. NB, har du store bryster kan det være greit å kjøpe en strl mindre enn du vanligvis bruker. Jeg har D70 og på meg passer S i stede for M.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2010 #4 Skrevet 27. september 2010 Shock Absorber ?? Heter det ikke det? sports BH! De har 4 forskjellige typer (som jeg vet om) avhengig av hva slags aktivitet, lett, moderat og f.eks løping. Jeg har alltid hatt problemer med å finne gode pga størrelse og virkelig føle at det sitter, men da jeg prøvde denne og hoppet rundt i prøverommet hadde jeg endelig funnet den ! Det sitter som støpt og er komfortabelt:D Hvor kjøpte du disse fra? Ønsker meg en slik bh jeg også
FantasDick Skrevet 28. september 2010 #5 Skrevet 28. september 2010 Vet ikke hvor store pupper du har, men jeg er kjempefornøyd med den fra H&M som en annen nevner. Den støtter mine pupper veldig godt og holder seg fin i stoffet lenge. Jeg er en 65C-65E og bruker XS.
Gina_ Skrevet 29. september 2010 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2010 Jeg har nettopp (i går faktisk) prøvd den dere snakket om fra H&M, den likte jeg veldig godt! Tenkte faktisk ikke over at puppene hoppet lengre :fnis: Har vel en C, og fant ut at Small satt og støttet best. Må nok kjøpe meg et par til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå