AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Menn, hvordan er det med sex og tenning på kvinnen i deres liv etter at hun har født 1, 2 eller 3 barn? Ser dere på henne som sexy fortsatt, eller er hun bare opptatt av å være mamma/mor? Er en blow-job fra en kone mer avtennende enn fra en annen...eller fra kona fra tiden før hun fikk barn? Kan menn svare ærlig om hvordan de tenker omkring dette?
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Vi sier at alt er like bra som før men sannheten er at kvinna har blitt tjukk og dikkete. Moderlige egenskaper er ikke sexy...
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Det tror jeg min eks mann gjorde. Han var klar når som helst både når jeg var gravid og etter hehe. Jeg har 3 barn og ny kjæreste som er 27 og ingen kan se at jeg har født, men jeg synst ikke at jeg var noe særlig sexy de første mnd etter fødsel.
Noorgie Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 Skjønner ikke helt hva som skulle være forskjellen før og etter hun fikk barn! Selvfølgelig er kona nr 1....
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2010 #5 Skrevet 25. august 2010 Jeg er like klar som før, men hun har mistet lysten
Gjest Okusan Skrevet 25. august 2010 #6 Skrevet 25. august 2010 Menn, hvordan er det med sex og tenning på kvinnen i deres liv etter at hun har født 1, 2 eller 3 barn? Ser dere på henne som sexy fortsatt, eller er hun bare opptatt av å være mamma/mor? Er en blow-job fra en kone mer avtennende enn fra en annen...eller fra kona fra tiden før hun fikk barn? Kan menn svare ærlig om hvordan de tenker omkring dette? Jeg svarer på vegne av min mann, og vet at jeg har rett når jeg fremhever det som er skrevet i fet skrift. Det handler- for hans del- særdeles lite om kroppen, om jeg veier 60 eller 90 er for hans del knekkende likegyldig (det under 60 og over 90 blir litt ekstremt for hans del. Derimot tror jeg det ville være ekstremt turn-off med en dame, med eller uten strekkmerker og hengepupper, som bare var opptatt av barna og kun det. Jeg vet i hvert fall at en småtjukk, strekkmerkebefengt, kåt og villig 90-kilos utgave av meg ville vært langt mer attraktiv for min mann enn en stram, veltrent, spretten en som bare tenkte på barna. Min erfaring med menn (som kanskje ikke er allmengyldig, men i hvert fall my two cents) tilsier at oppmerksomhet, humor og fokus er langt- langt!- viktigere enn kropp.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #7 Skrevet 26. august 2010 Ja, desverre så er damer mindre attraktive etter at de har fått barn. damer som har født har en bryter som blir slått på som sier; ungen ungen ungen og som er på hele tiden
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #8 Skrevet 26. august 2010 "Like mye"? Tja. Jeg har nok mistet litt lysten etter tre barn, men tror det er mer fordi vi har kjent hverandre nok så lenge. Det føles ikke som om vi elsker sammen lenger, slik vi gjorde til å begynne med. Det føles mer som om jeg "bruker" henne, og hun meg, som en onani-dukke, som jeg kommer i. Jeg tror vi kjenner hverandre for godt, at vi er kommet for nært på hverandre bare. Det er ikke samme spenningen, samme kjærligheten som er der lenger som var der i begynnelsen. Men når man har barn sammen så er det litt vanskelig å gjøre det slutt også da.
Gjest Gjest Skrevet 26. august 2010 #10 Skrevet 26. august 2010 Nei. Kvinner som har født barn er ekle.
Gjest Bianca28 Skrevet 26. august 2010 #11 Skrevet 26. august 2010 Nei. Kvinner som har født barn er ekle. Jøss. Virkelig prevantiv lesning. Vil ikke typen skal slutte å tenne på meg eller syns jeg er ekkel om jeg har fått barn
Gjest Helene_Mari Skrevet 26. august 2010 #12 Skrevet 26. august 2010 Jøss. Virkelig prevantiv lesning. Vil ikke typen skal slutte å tenne på meg eller syns jeg er ekkel om jeg har fått barn Det syns jeg ikke du skal bekymre deg for, for MANNFOLK tenker nemlig ikke slik
Gjest Bianca28 Skrevet 26. august 2010 #13 Skrevet 26. august 2010 Det syns jeg ikke du skal bekymre deg for, for MANNFOLK tenker nemlig ikke slik noen her gjør tydeligvis det. pluss at jeg reagerer på at noen her sier det er avtennende å være opptatt av ungen. Er menn så eg at de vil hun skal prioritere han foran ungen?
Gjest Helene_Mari Skrevet 26. august 2010 #14 Skrevet 26. august 2010 noen her gjør tydeligvis det. pluss at jeg reagerer på at noen her sier det er avtennende å være opptatt av ungen. Er menn så eg at de vil hun skal prioritere han foran ungen? En god del av mennene her inne er nok ikke ordentlig modne i hodet. Har du sett tråden til hun som hadde type som ba henne kvitte seg med cellulittene sine? De fleste skikkelige menn setter pris på dama si uansett
Gjest Gjest Skrevet 27. august 2010 #15 Skrevet 27. august 2010 Har vært så heldig å fått 3 barn med min kone i løpet av de 4 siste årene. Tenner minst like mye på hun nå, som før. Den modenheten som kommer med at hun er blitt mor har nok også en liten innvirkning. Bare så synd at hun har mistet lysten. Og viss det blir litt kos en kveld, skal lyset være av og dyna på fordi hun ikke vil vise seg frem. Uansett hvor mye jeg gir henne komplimenter hvor flott hun er (for det er hun!!) Trist at det skal bli sånn. Tærer endel på forholdet. Håper det "går seg til" når ungene blir litt større. Så til dere her som sier tråden er prevantiv; det stemmer ikke!! Mye av dette er opp til hver og enkel kvinne. En mann som er glad i deg, kommer garantert til å tenne/ha lyst på deg etter fødselen også!
Gjest gjestmann37 Skrevet 28. august 2010 #16 Skrevet 28. august 2010 Etter tre barn er hun mer sexy enn noen gang, og imorra skal hun faen meg få ;-)
fionel Skrevet 28. august 2010 #17 Skrevet 28. august 2010 Det er vel en grunn til at folk flest får fler en ett barn i guess ??
Gjest Gjest Skrevet 28. august 2010 #18 Skrevet 28. august 2010 hehehe, damer, dere må ikke ta innleggene fra "mennene" på dette forum som konstruktiv kritikk. Sjansen er veldig stor for at det er bitre folk som sitter der feite, stygge, single/skilte, og bare lager kvalm. Tilbake til emnet, det er ikke at dama har blitt mor som er turnoff, mange damer ser forøvrig finere ut etter de har hatt barn, men det er stresset som ungene fører med seg som er turnoff. Barnehyl og stress kan kverke alt som heter libido.
Gjest wild bird Skrevet 28. august 2010 #19 Skrevet 28. august 2010 Jeg svarer på vegne av min mann, og vet at jeg har rett når jeg fremhever det som er skrevet i fet skrift. Det handler- for hans del- særdeles lite om kroppen, om jeg veier 60 eller 90 er for hans del knekkende likegyldig (det under 60 og over 90 blir litt ekstremt for hans del. Derimot tror jeg det ville være ekstremt turn-off med en dame, med eller uten strekkmerker og hengepupper, som bare var opptatt av barna og kun det. Jeg vet i hvert fall at en småtjukk, strekkmerkebefengt, kåt og villig 90-kilos utgave av meg ville vært langt mer attraktiv for min mann enn en stram, veltrent, spretten en som bare tenkte på barna. Min erfaring med menn (som kanskje ikke er allmengyldig, men i hvert fall my two cents) tilsier at oppmerksomhet, humor og fokus er langt- langt!- viktigere enn kropp. Dette var et veldig klokt og sant innlegg. Slik er det for de aller fleste, det er jeg ganske sikker på. De som sliter med sexlysten etter at dama deres har fått barn, er i utgangspunktet ikke modne nok til å få barn, tenker jeg. Sex handler om så mye mer enn kropp og vekt. Og er kjærligheten til stede, så tenner man like mye uansett.
suzie Skrevet 28. august 2010 #20 Skrevet 28. august 2010 Det virker ikke som om det har gjort noen forskjell for min mann - han er like gira som alltid, og sier at han synes jeg er helt fantastisk ... og er alltid klar som et egg. Men klart - de første månedene etter vi fikk baby i hus har nok ikke vært de mest aktive, men det har vært deilig "å finne sammmen" igjen, når kaoset har begynt å roe seg, og man begynner å sove hele netter igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå