AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 skal snart møte et catering firma, for å hørre litt om hva de kan tilby... Hva spørr man om da sånn egnetlig?
barnehagetanten Skrevet 29. august 2010 #2 Skrevet 29. august 2010 Skal dere ha festen i lokalet til cateringselskapet? Skal dere ha varm eller kald mat? Har dere kokk som kan ordne for dere, eller skal cateringselskapet hjelpe dere? Menyer? Priser? Transport? Hva tenker dere: tallerkenretter eller bakker med varm mat? Koldtbord? Annet? Har vært i bryllup med den kjedelige blomkålsuppe/svinestek/iskake, urolige koldtbordet, spennende laks/kveite/inderfilet/tiamisu, nydelig gravlaks/steinbit/eksotisk fruktsalat og isparfait. Personlig ville jeg unngått koldtbord, da dette skaper et urolig bryllup i mine øyner. Lykke til med valgets kvaler og kommende bryllup.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2010 #3 Skrevet 30. august 2010 Vi skal ha det i egne lokaler, og aller helst: varm mat! ikke koldtbord, o ikke stek med karamellpudding som er normen der jeg kommer fra....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå