Gå til innhold

Ny stekepanne

Anbefalte innlegg

Gjest sexysadie
Skrevet

Hei folkens

Aner ikke om dette helst skulle vært postet inne på Forbruker og økonomi,men jeg tar sjangsen her jeg; da d handler om matlaging!

Mitt hjerte begjærer en "høy" stekepanne med lokk.Ikke wok

Skjønner noen hvilke stekepanner jeg snakker om?

Og isåfall hvor får jeg tak i de? koster ca?

Har lett overalt her hjemme i Steinkjer men ser den ikke noen steder her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... jeg har en sånn, tror jeg kjøpte den på Obs faktisk! Pris; tja... ca. kr. 250.-??!! Super panne ihvertfall! :D

(Nå føler jeg at vi er helt "veldig samtidig", nesten som å snakke sammen om både det ene og det andre...)

Gjest sexysadie
Skrevet
:D

(Nå føler jeg at vi er helt "veldig samtidig", nesten som å snakke sammen om både det ene og det andre...)

Denne fattet jeg ikke helt.

Skrevet

He he... vi har vært inne og svart hverandre på de sammen trådene jevnlig den siste timen... type "du kommenterer, jeg svarer" og omvendt..! :P

Gjest sexysadie
Skrevet

Å sånn ja; d virker jo som de andre har sovnet v kabalen da....

Skrevet

Gastrolux.

Koster masse, men er verd det. Ca. 900 kr på Til Bords-butikkene. Trenger nesten ikke fett for å steke, tåler metallredskaper, kort sagt en annen klasse enn billigpannene!

Gjest Mayamor
Skrevet
Gastrolux.

Koster masse, men er verd det. Ca. 900 kr på Til Bords-butikkene. Trenger nesten ikke fett for å steke, tåler metallredskaper, kort sagt en annen klasse enn billigpannene!

Jepp - den er dyr, men verd det... :wink:

Mayamor

Skrevet

Jeg også hadde villet klinke til med en litt dyrere og solid panne. De Gastrolux er bra , Brimi-panna er også bra - de finnes jo i ørten forskjellige diametre OG høyder så det finnes slike høye som du vil ha.

Skrevet

Jeg har også nettopp kjøpt gastrolux panne. Min har en diameter på 26 cm, og kostet 795kr.

Hvis du vil ha en høy panne, så kjøp traktørpanne (det har jeg også)

I tillegg koster vel lokket mellom 100-200kr.

Har ikke rukket å bruke min enda. Dama på butikken sa jeg ikke trengte noe fett, men er det så at man trenger litt allikevel?

Skrevet
Brimi-panna er også bra - de finnes jo i ørten forskjellige diametre OG høyder så det finnes slike høye som du vil ha.

Jeg har Brimi-panna (som lages av Woll), og er strålende fornøyd! Denne er også kåret til best i test, så jeg tror den er noe av det ypperste man kan få tak i.

Skrevet

Gastrolux er glimrende. Har selv det jeg kaller kjøttdeig-og-spaghetti-gryte. :P

IKKE kjøp Scanpan. Det er noe drit! Alt henger fast i den. :evil:

Skrevet

Ja ja SS, da får du ta deg en tur til Verdal på Til Bords!!

Trodde forresten du bodde på Levanger jeg?

Gjest sexysadie
Skrevet
Ja ja SS, da får du ta deg en tur til Verdal på Til Bords!!

Trodde forresten du bodde på Levanger jeg?

æ får gjerra det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...