Gå til innhold

Hva slags form har jeg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette kan virke som et overfladisk spørsmål, og det er det vel egentlig også :P

Men jeg lurer. Jeg har et pent fjes, men er ikke fornød med min nåværende kropp. Venninnende mine snakker alltid om kropp og forskjellige kroppsfasonger som pære, eple, skje, ruler, timeglass osv osv. Jeg vet ikke hvor jeg er eller hva som egentlig er hva. Jeg vet heller ikke hva menn synes er sexy. Eller liker. Dere kan godt gi tips ;)

Jeg er 165, veier 62-63 kg. Jeg måler 100 cm rund rumpa, 72 rundt livet (ikke etter et stort måltid da, haha) og 97 rundt puppene og 97 rundt skuldrene. Hva slags kroppsform har jeg?

Videoannonse
Annonse
Gjest mann 39
Skrevet

En form jeg sette veldig pris på, med en rumpe som ville været deilig å ha over ansiktet.

skulle gitt en tier for å se deg i en stram deilig bukse hehe

Skrevet

Dette kan virke som et overfladisk spørsmål, og det er det vel egentlig også :P

Men jeg lurer. Jeg har et pent fjes, men er ikke fornød med min nåværende kropp. Venninnende mine snakker alltid om kropp og forskjellige kroppsfasonger som pære, eple, skje, ruler, timeglass osv osv. Jeg vet ikke hvor jeg er eller hva som egentlig er hva. Jeg vet heller ikke hva menn synes er sexy. Eller liker. Dere kan godt gi tips ;)

Jeg er 165, veier 62-63 kg. Jeg måler 100 cm rund rumpa, 72 rundt livet (ikke etter et stort måltid da, haha) og 97 rundt puppene og 97 rundt skuldrene. Hva slags kroppsform har jeg?

Hvorfor spør du oss og ikke venninnene dine?... Det er heller det jeg lurer på.. Når dere/ de snakker om det?

Skrevet

Hvis du lurer på ting må du jo spørre venninnene dine! Er du kanskje litt ung?

Uansett kan du jo lese om disse tingene på nettet også. Google timeglassfigur, så finner du nok noen bilder. Høres ut som du har timeglassfigur, ja. Det er jo det ideelle. Hvis du ikke er fornøyd, må du jo vite hva du vil ha? :) Forstår deg ikke helt. Kanskje du heller bør fokusere litt på hva du vil ha hos en gutt, om du er hetero da. Hvis du utstråler usikkerhet, så blir jo det uansett ikke så attraktivt, selv om man har et bra kroppslig utgangspunkt.

Skrevet

Takk for svar!

Jeg spør ikke venninnende mine fordi jeg synes det er flaut å snakke om egentlig. Kropp og sånn. Takk for google tips! :)

Jeg er ikke veldig ung, men litt. 16 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...