Avalon Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Negle dama sa at jeg kunne fjerne neglene med aceton eller rødsprit. Aceton tok meste parten av lagene, men ikke det innerste laget. Og løsnet ikke tuppene. Den ene tuppen fikk jeg av, men den tok med seg min negl også... Rødsprit får jeg ikke tak i. Bensinstasjonen her har ikkje det, og nærmeste jernvarebutikk er milevis unna..... Noen som har noen tips? Jeg har tenkt å ringe damen imorgen, og evt be henne om å fjerne dem, men da må jeg vente helt til lørdag. Da jeg også bor et godt stykke unna henne... Jeg er suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Skal aldri ha falske tupper mer!
Skylines Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Aceton er vel mer for akrylnegler.. Når jeg fjernet mine vippet jeg de av. Mine egne så ikke ut på noen mnd riktignok, da de er i dårlig forfatning fra før. Får du ikke vippet de av da?
Avalon Skrevet 25. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2010 Aceton er vel mer for akrylnegler.. Når jeg fjernet mine vippet jeg de av. Mine egne så ikke ut på noen mnd riktignok, da de er i dårlig forfatning fra før. Får du ikke vippet de av da? nei, de sitter bomfast
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #4 Skrevet 25. august 2010 http://www.essortment.com/all/removegelnails_tubd.htm
Avalon Skrevet 25. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. august 2010 http://www.essortment.com/all/removegelnails_tubd.htm Ja, den har jeg sett på, og det var det samma negledama sa. Men de sitter allikvel FAST!
Avalon Skrevet 25. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. august 2010 Vet noen om et sted i Stavanger hvor de setter gelenegler som jeg kan gå til? Jeg har googlet og googlet men ikke funnet en dritt. Nå har jeg sittet med fingrene i aceton i 3 jævla timer uten at tuppene løsner. Klarer heller ikke å klippe dem av, har ikke en skrap nok saks.
Perledrøm Skrevet 25. august 2010 #7 Skrevet 25. august 2010 Jeg har filt av mine gelenegler, det gikk helt fint. Jeg brukte glassfil, den blir ikke slitt.
Avalon Skrevet 25. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. august 2010 Jeg har filt av mine gelenegler, det gikk helt fint. Jeg brukte glassfil, den blir ikke slitt. Jeg klarte til slutt å klippe ned tuppene med kjøkkensaksa..... men neglene er enda fulle av gele eller lim. er usikker på hva det er faktisk.... skulle gjerne fått det også av, det gikk heller ikke bort med aceton. Bare de øverste lagene forsvant
AnonymBruker Skrevet 28. august 2010 #9 Skrevet 28. august 2010 Gelenegler kan ikke fjernes med aceton, de må files bort. Akrylnegler kan fjernes med aceton, men det tar litt tid så de bør files mest mulig på forhånd, og bruk en trepinne/neglbåndskyver/etc til å skrape bort det som blir løst opp.. da går det litt fortere. Men som sagt - gelenegler kan IKKE fjernes med aceton!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå