Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2003 #1 Skrevet 2. oktober 2003 Noen som har erfaring med naturlegemiddelet BioDrain? Det skal rense kroppen og finnes i pakninger til 2 eller 4 uker. Hvordan virket det i tilfelle på dere?
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #2 Skrevet 3. oktober 2003 Jepp, jeg har forsøkt to uker. Det er IKKE noe slankemiddel om du tenkte å bruke det som det. Med meg så virket det bra. Jeg har unormalt treg mage og ved å bruke dette middelet så gikk jeg på do iallefall en gang om dagen. Så jeg er happy. Men sluttet altså etter to uker. Kan ikke lære tarmene å venne seg til dette middelet (etter at jeg sluttet går det et par dager mellom hver dotur igjen...). Kommer ann på hva formålet ditt med å bruke middelet er egentlig...
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2003 #3 Skrevet 3. oktober 2003 Formålet er IKKE å gå ned i vekt. Jeg er allerede veldig tynn. Jeg ble fristet fordi det sto noe om hovenhet ved ledd og ledd/muskelsmerter generelt. Samt rense ut slaggstoffer. Hvorfor tror "alle" at alt dreier seg om slanking????
Brudulja Skrevet 6. oktober 2003 #4 Skrevet 6. oktober 2003 Moren min har akkurat prøvd det. Hvis du har en del allergier bør du være litt obs - er en del urte greier i det, og noe av det tålte iallefall ikke moren min; hun så ikke ut etterpå! Jeg har nå overtatt...og går unormalt mye på do hehe.
Theolina Skrevet 7. oktober 2003 #5 Skrevet 7. oktober 2003 Jeg går på det, og har gått på det nå i nesten to uker. Jeg går egentlig på clean-out, men det er egentlig akkurat det samme, bare at clean-out visstnok skulle være litt sterkere og mer effektivt (samme produsent). Har egentlig ikke merket noe særlig til det, annet enn at jeg har fått litt kviser. Men det skal rense huden så det er sikkert bare positivt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå