Gjest regine Skrevet 27. august 2010 #21 Skrevet 27. august 2010 En gave er romantisk, i mine øyne, når det ligger omtanke bak, at giveren har hørt på hva jeg liker og setter pris på, og ikke finner på noe fordi det er "malen på romantikk". Om det er dyrt eller billig er, i mine øyne, ikke relevant. Veldig enig! Det er faktisk ikke så viktig HVA det er (eller om det er "romantisk" i alle andres øyne) men mer hvordan det ser ut som mannen har tenkt. Jeg har fått både smykker og gavekort på spa - og jeg liker spa!, men spahotellet ligger et stykke unna, og det blir plutselig veldig dyrt om man skal legge seg inn på hotellet i tillegg.... (men det problemet unngår man jo hvis man bor i by og har sånt i nærheten). Jeg er ingen stor romantiker selv - men prøver å finne gaver til mannen som jeg tror HAN vil like (og så er jeg ganske praktisk, så hvis jeg vet at han trenger noe, så kjøper jeg det). også syns jeg det er viktig å gjøre stas på jubilanten, som andre har skrevet, god middag, blomster på bordet etc. (frokost på senga kan bli litt tøft kl. 6 om morgenen....) lykke til!
pingeline Skrevet 28. august 2010 #22 Skrevet 28. august 2010 Jeg bruker ikke så mye smykker, og heller ikke sminke, men elsker å få det i gave. En annen ting som betyr mye for meg (kanskje tåpelig, men...) er innpakningen. Hvis gaven ser veldig eksklusiv ut, så blir det også veldig spennende uansett hva som er inni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå