Småkjekset Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 (endret) Sitter å ser på forskjellige nettsteder og leter etter en ny shampoo, balsam og hårkur slik at jeg kan ta best mulig vare på det nyfargede røde håret mitt. Jeg har ganske tykt hår med litt fall i det, og det kjennes fett ut innimellom. Ønsker ikke at produktene skal tynge håret mitt. Foreløpig har jeg sett mest på Joico sin Color Endure serie, og Wella SP Color Save. Er det noen som har prøvd disse og kan anbefale dem, eller har dere andre gode produkter å anbefale? Endret 25. august 2010 av Småkjekset
AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Wella SP color save synes jeg er veldig dårlig. Jeg brukte den på farget sort hår, og likevel falmet fargen.
Lvly Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Jeg kan gå god for Joico. Brukt dem i flere år selv og elsker dem
Småkjekset Skrevet 29. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2010 Ble til at jeg bestilte Joico Venter spent på pakken i posten
Lvly Skrevet 30. august 2010 #5 Skrevet 30. august 2010 Ble til at jeg bestilte Joico Venter spent på pakken i posten Hvilke bestilte du? Håper du blir fornøyd
Småkjekset Skrevet 30. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2010 Shampoo og balsam fra Color Endure serien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå