AnonymBruker Skrevet 25. august 2010 #1 Skrevet 25. august 2010 Vi har vært kunder i Gjensidige i noen å og fikk nå ny regning (får 1 regning på alt en gang i året). Vi ser at bilforsikringen har blitt litt rimeligere men ellers har alle forsikringene blitt litt dyrere i forhold til i fjor. Jeg har hørt at man bør følge med på dette fordi det er vanlig at forsikringsselskapene fjerner litt og litt av rabattene man har fått for hvert år som går. Derfor lurer jeg på nå - kan vi f.eks. kreve de samme prisene som i fjor for å presse de litt - og hvordan sier man dette på en lur måte?
HvittHus Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Be om et forsikringstilbud fra de største selskapene, og når du har fått disse, og de er nok temmelig sikkert lavere enn det tilbudet du har idag, gir du selskapet ditt mulighet til å matche det beste tilbudet. Får du ikke et bedre tilbud, bytter du bare selskap. Vi sparte 4000 på denne fremgangsmåten nå i sommer.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2010 #3 Skrevet 13. september 2010 Dette lurer jeg også på. Noen tips til hvordan kan man be om lavere pris uten å ta en runde med andre forsikringsselskap? Regningen forfaller om få dager og rekker ikke ta en runde på dette nå.
Hanselot Skrevet 14. september 2010 #4 Skrevet 14. september 2010 Dette lurer jeg også på. Noen tips til hvordan kan man be om lavere pris uten å ta en runde med andre forsikringsselskap? Regningen forfaller om få dager og rekker ikke ta en runde på dette nå. Be om å få regningen oppdelt på månedsbasis der du nå har forsikring og begynn å lete etter bedre priser hos andre. Hvis du ikke finner noe bedre så betaler du bare resterende der du har nå. Man kan skifte forsikringsselskap når man selv måtte ønske det.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #5 Skrevet 14. september 2010 En bekjent av meg byttet forsikringsselskap i sommer. Han ba om tilbud fra ulike selskaper. Det laveste tilbudet ga ham beskjed om til det opprinnelige forsikringsselskapet. De ville ikke matche. Han byttet og forsikringsselskap og da først så reagerte det opprinnelige forsikringsselskapet, men da var det jo for sent.
Wonders Skrevet 21. september 2010 #6 Skrevet 21. september 2010 man bør be om nye satser annen hvert år. Slik tjener man mye. Det er ikke alltid de som kommer med det billigste tilbudet først faktisk lønner seg. De sniker polisen opp litt og litt hvert kvartal, og det er hva de tjener penger på. Så smekk de på fingra, og be om nye tall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå