Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid hatt litt nupper på ryggen, men nå har jeg fåttt store kviser! Hva hjelper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et annet godt tilleggstips er å alltid vaske ryggen med såpe etter at du har brukt balsam.

Skrevet

ikke klem de, det er ikke godt. Hormonene spiller deg nok bare ett puss. Det går nok over. Spray mot kviser? Da har jeg hørt det óg.

Gjest SmallTalk
Skrevet (endret)

ikke klem de, det er ikke godt. Hormonene spiller deg nok bare ett puss. Det går nok over. Spray mot kviser? Da har jeg hørt det óg.

Det er faktisk ikke tull. MD Formulations har en spray med noe fruktsyregreier som man skal spraye på og smøre utover kvisene på ryggen. Blir mer eller mindre det samme som de har til ansiktet. :)

Og nei, det er ikke sikkert at det går over av seg selv. Blir samme greia som med kviser i ansiktet, det er ikke alltid at de heller går over av seg selv..

Noen tips: IKKE bruk bodylotion med mineralolje i. Dette forværrer kvisene. Vask av ryggen etter at du har skylt ut balsamen av håret. Pass på hva slags solkrem du bruker (mineralolje igjen). Stikk hull på kvisene før du eventuelt klemmer dem ut. Da blir det mindre skader på huden.

Endret av SmallTalk
  • Liker 1
Skrevet

Hei, jeg slet med samme problemet en stund. Dro til legen og fikk utskrevet resept på antibiotika kur. Funket veldig bra for meg. Tok en stund før de forsvant, men ble bra tilslutt..

Skrevet

hvor mye koster MD Formulations og hvor kan jeg få tok i det?

• 4 uker senere...
Skrevet

Prøv bodylotion med Aloe Vera.

den er svært pleiende, samt herlig duftende.

Etter trening, en dusj eller bad gir en slik fuktighetspleie deg en følelse av frisk & ren hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...